Do nového roku jako lepší programátoři? Znovu otevíráme večerní školu programování. Nette framework, návrhové vzory, testování nebo vůbec poprvé kurzy ASP.NET dostupné odkudkoli v republice.

Diskuze: Objekty

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Objekty

Avatar
EDDYE
Člen
Avatar
EDDYE:

Ahojda.Mam napr.par rozhazenych objektu v mistnosti a chcu je s hracem sesbirat tak,aby sem je tahl za sebou jako magnet.Jde to nejak?Diky predem.

 
Odpovědět 19.5.2014 16:34
Avatar
Dominik Hošic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na EDDYE
Dominik Hošic:

Použij ve stepu objektu, který bude sledovat hráče: move_towards_po­int(obj_hrac.x,ob­j_hrac.y,rychlos­t);

Nahoru Odpovědět 19.5.2014 18:43
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.