Avatar
EDDYE
Člen
Avatar
EDDYE:

Ako to že, to není úplně ke zdi.

 
Odpovědět 28.11.2015 17:56
Avatar
chain
Redaktor
Avatar
Odpovídá na EDDYE
chain:

Skontroluj si podmienky a tak isto kolizne masky jednotlivych objektov;) Inak plati to co pri zvuku na skok

 
Nahoru Odpovědět  +1 28.11.2015 18:55
Avatar
andrej200
Člen
Avatar
andrej200:

Jestli se potýkáš s problém, který myslím, tak je to nastavení rychlosti pohybu. Aby ti to vyšlo přesně, musí být šířka/výška bloku dělitelná rychlostí beze zbytku. Pak ti to vyjde přesně ;) Druhá možnost je, že pokud je mezera menší než rychlost, pohne se jen o zbývající kousek a tím se zarovná k bloku. Chtělo by to ale také změnu podmínky.

Nahoru Odpovědět 28. března 14:50
Boj sa tých, ktorí sú ticho. Oni sú totiž tí jediní, ktorí skutočne myslia.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.