Avatar
Planeswalker_CZ:

Zdravím, pracuju na jednoduché RTS, konkrétně na označování jednotek. Problém je v tom, že mi GM nerozliší global mouse pressed od mouse pressed. Tj. pokud bych měl pomocí mouse pressed označit jednotku a pomocí global mouse pressed jí odoznačit, tak se mi jednotka neoznačí. Nevěděl by někdo, v čem může být problém ? :) předem díky

Odpovědět 3.11.2013 18:24
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se naje blbec, který neví, že to nejde, a udělá to.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Planeswalker_CZ
Theodor Johnson:

Na tohle se obvykle dělá malý objekt (neviditelný) který se pohybuje tam kde myš, a kontroluje se kolize s tímto objektem

Editováno 3.11.2013 18:27
Nahoru Odpovědět  -1 3.11.2013 18:27
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Planeswalker_CZ:

Inu zkusím to, zajímalo by mne, global mouse pressed se vztahuje na jakékoli místo v roomu nebo na všechny krom toho, kde je daný objekt ?

Nahoru Odpovědět 3.11.2013 18:32
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se naje blbec, který neví, že to nejde, a udělá to.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Planeswalker_CZ
Zdeněk Pavlátka:

Global mouse pressed je pro celou obrazovku.

Nahoru Odpovědět 3.11.2013 18:33
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Planeswalker_CZ:

Dík, do teď jsem byl přesvědčen, že to je ta druhá možnost. :)

Nahoru Odpovědět 3.11.2013 19:18
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se naje blbec, který neví, že to nejde, a udělá to.
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Planeswalker_CZ:

Díky, už to funguje a výborně, ještě se chci zeptat, myslíš, že tohle prověření kolize bude později kompatibilní s označováním do obdelníku ? Tj, jestli mám předpokládat, že k tomu jen připíšu druhý způsob označení, nebo jestli to pak budu muset celé přepsat na jeden celistvý označovací kód.

Nahoru Odpovědět 3.11.2013 19:20
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se naje blbec, který neví, že to nejde, a udělá to.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Planeswalker_CZ
TomBen:

Kolize nejsou moc rychlé, když je objektů hodně, ale jinak je
loapmailův návrh s fantomovým objektem pro tebe ten správný.
Když budeš dělat obdélník, udělej objekty dva.
Objekt A začátek obdélníka, B konec. Pomocí with projdeš zkoumané
objekty a když platí, že x je mezi <A.x,B.x> a y mezi <A.y,B.y>
nastavíš jim nějakou proměnnou "vybrano" na true.

Nahoru Odpovědět 5.11.2013 10:08
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na TomBen
Planeswalker_CZ:

Moc díky, naštěstí pro tento konkrétní případ se nemusím nějak výrazně obávat velkého množství objektů, maximálně při vlně nepřátel, a těch také nebude zas tolik. Tak či tak moc děkuju, doufám, že to dokopu do konce a že to sem budu moct postnout. Pl_CZ

Nahoru Odpovědět  +1 5.11.2013 16:14
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se naje blbec, který neví, že to nejde, a udělá to.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.