Avatar
sabela11
Člen
Avatar
sabela11:

Zdravím, přišel jsem sem s jednou otázkou, jak se dá udělat umělá inteligence pro duchy v PacManovi?
Samozřejmě v GM.

 
Odpovědět 30.3.2011 17:54
Avatar
sdraco
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Sabela11
sdraco:

Podívej se na akci step avoiding, dělá přesně to, co chceš - udělá krůček k objektu, který pronásleduješ, a přitom se vyhýbá překážkám.

Nahoru Odpovědět 30.3.2011 18:25
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Netpav
Neregistrovaný
Avatar
Netpav:

A jak by se to nastavilo? diky predem

 
Nahoru Odpovědět 19.5.2011 21:43
Avatar
sdraco
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Netpav
sdraco:

Vložíš to do události step do objektu, který má hráče pronásledovat
Self
obj.x
obj.y
5
Solid only

Přičemž si za obj dosaď objekt hráče.

Nahoru Odpovědět 19.5.2011 21:58
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.