Avatar
Adam
Neregistrovaný
Avatar
Adam:

Zdravim,
Jak udělat aby se hra při stisku klávesy zastavila a při opětovném stisku rozběhla od místa zastavení.

 
Odpovědět 10.3.2012 20:13
Avatar
Odpovídá na Adam
David Jančík [sczdavos]:

Například následovně:

draw_text(view_xview[0] + view_wview[0]/2, view_yview[0] + view_hview[0]/2, "PAUSED");//vypíše text - info o pauze
screen_refresh();//překreslí se obrazovka
keyboard_wait();// hra se zastaví - čeká se na stisk klávesy
io_clear();//vyčistí se klávesy - stisknutá klávesa neovlivní hru

Můžete také hodit do cyklu a kontrolovat pouze vybranou klávesu

draw_text(view_xview[0] + view_wview[0]/2, view_yview[0] + view_hview[0]/2, "PAUSED");//vypíše text - info o pauze
screen_refresh();
while (1)
{
   if (keyboard_check_pressed(vk_escape))
       break;
   sleep(30);
}
io_clear();
Nahoru Odpovědět 10.3.2012 21:12
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Adam
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na David Jančík [sczdavos]
Adam:

Díky,
ale jak udělat aby se hra při stisku klávesy zastavila a zobrazil by se nějaký room (prostě takový pause room) a při kliknutí na nějaký tlačítko by se hra zase spustila od toho místa kde se to zastavilo.

 
Nahoru Odpovědět 11.3.2012 8:58
Avatar
Odpovídá na Adam
David Jančík [sczdavos]:

Zkuste zaskrtnout u mistnosti persistent a pri stisku klavesy mistnost zmenit (jednu z vyse uvedenych moznosti bych pouzil taky pokud mate nejake objekty jako persistent aby se hra zastavila) a pak mistnost zmenite zpet - vlastnost persistent vam zachova vsechny puvodni hodnoty.
Rozmyslete ale neni-li lepsi prekreslit jak je vykresleny text tak nejaky obrazek nebo tak. Ale zalezi jake mate idee :)

Nahoru Odpovědět 11.3.2012 9:19
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Adam
David Čápka:

Stačí plácnou přes celou obrazovku velký sprite, měnit místnost je zbytečné, přijdeš o spoustu paměti nebo bys musel hru ukládat.

Nahoru Odpovědět 11.3.2012 11:24
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
adam440
Redaktor
Avatar
adam440:

Díky. :)

 
Nahoru Odpovědět 11.3.2012 16:11
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.