Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Adam
Neregistrovaný
Avatar
Adam:10.3.2012 20:13

Zdravim,
Jak udělat aby se hra při stisku klávesy zastavila a při opětovném stisku rozběhla od místa zastavení.

 
Odpovědět
10.3.2012 20:13
Avatar
David Jančík
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Jančík:10.3.2012 21:12

Například následovně:

draw_text(view_xview[0] + view_wview[0]/2, view_yview[0] + view_hview[0]/2, "PAUSED");//vypíše text - info o pauze
screen_refresh();//překreslí se obrazovka
keyboard_wait();// hra se zastaví - čeká se na stisk klávesy
io_clear();//vyčistí se klávesy - stisknutá klávesa neovlivní hru

Můžete také hodit do cyklu a kontrolovat pouze vybranou klávesu

draw_text(view_xview[0] + view_wview[0]/2, view_yview[0] + view_hview[0]/2, "PAUSED");//vypíše text - info o pauze
screen_refresh();
while (1)
{
   if (keyboard_check_pressed(vk_escape))
       break;
   sleep(30);
}
io_clear();
Nahoru Odpovědět
10.3.2012 21:12
Zapomeň, že je to nemožné a udělej to ;)
Avatar
Adam
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na David Jančík
Adam:11.3.2012 8:58

Díky,
ale jak udělat aby se hra při stisku klávesy zastavila a zobrazil by se nějaký room (prostě takový pause room) a při kliknutí na nějaký tlačítko by se hra zase spustila od toho místa kde se to zastavilo.

 
Nahoru Odpovědět
11.3.2012 8:58
Avatar
David Jančík
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Jančík:11.3.2012 9:19

Zkuste zaskrtnout u mistnosti persistent a pri stisku klavesy mistnost zmenit (jednu z vyse uvedenych moznosti bych pouzil taky pokud mate nejake objekty jako persistent aby se hra zastavila) a pak mistnost zmenite zpet - vlastnost persistent vam zachova vsechny puvodni hodnoty.
Rozmyslete ale neni-li lepsi prekreslit jak je vykresleny text tak nejaky obrazek nebo tak. Ale zalezi jake mate idee :)

Nahoru Odpovědět
11.3.2012 9:19
Zapomeň, že je to nemožné a udělej to ;)
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:11.3.2012 11:24

Stačí plácnou přes celou obrazovku velký sprite, měnit místnost je zbytečné, přijdeš o spoustu paměti nebo bys musel hru ukládat.

Nahoru Odpovědět
11.3.2012 11:24
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
adam440
Tvůrce
Avatar
adam440:11.3.2012 16:11

Díky. :)

 
Nahoru Odpovědět
11.3.2012 16:11
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.