IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Frenzy
Člen
Avatar
Frenzy:21.6.2012 15:55

Čaute, nemůžu přijít na to jak zapsat jednu podmínku.
Mám tam tohle:

if (letadlo.x > x - 400) && (letadlo.x < x + 400) && (letadlo.y > y - 200) && (letadlo.y < y + 200) status = 'atacking';

A zatím potřebuju něco jako

if (status = 'atacking')

a ještě potřebuji nějak napsat Create Moving, to jsem našel v jednom tutoriálu. Ale nefungovalo to jak má. Prostě chci, aby objekt nepřítel začal střílet na hráče když se k němu přiblíží. Ale mě furt střílí nepřetržitě.
Díky předem.

 
Odpovědět
21.6.2012 15:55
Avatar
Frenzy
Člen
Avatar
Frenzy:21.6.2012 16:44

Už jsem to vyřešil, teď ale letí na hráče hned a nečeká až přiletí hráč k němu. Ale jinak střílí až se dostane blíž k hráči a to je dobře.

 
Nahoru Odpovědět
21.6.2012 16:44
Avatar
ereg
Neregistrovaný
Avatar
ereg:21.6.2012 17:53

aby nepritel strilel na hrace az jak se priblizi, musis si hlidat jeho vzdalenost od hrace.

vzdalenost zjistis bud nekterym prikazem:

distance_to_point(x,y) ;
distance_to_object(obj);
point_direction(x1,y1,x2,y2);

nebo vypoctem pomoci sin a cosin

nepritel muze nejen strilet na hrace teprv az je na dostrel, ale i letet k nemu az kdyz ho uvidi(hrac vstoupi do jeho akcniho prostoru)

 
Nahoru Odpovědět
21.6.2012 17:53
Avatar
Frenzy
Člen
Avatar
Odpovídá na
Frenzy:21.6.2012 18:13

Jo, to jsem už vyřešil. A jestli se ještě můžu zeptat jak udělám aby nepřítel nestřílel ty náboje tak často za sebou. Vím že by to mělo jít nějak pomocí alarmů ale jak? Díky.

 
Nahoru Odpovědět
21.6.2012 18:13
Avatar
ereg
Neregistrovaný
Avatar
ereg:22.6.2012 10:07

kdyz nastavis alarm napr alarm[0]=20; tak se alarm aktivuje 20 stepu po tomto volani.
kdyz potrebujes v sec tak volas alarm[0]=20*ro­om_speed;
kdyz nepritel ma strilet aktivujes alarm a nastavis promennou napr. strelba.(okamzita aktivace je alarm[0]=1;)
v alarm[0] pak testujes jestli ma je povolenou strelbu. na konci alarmu (pokud je strelba povolena) znovu aktivujes ten samy alarm. kdyz neni povolena uz jej znova neaktivujes.

 
Nahoru Odpovědět
22.6.2012 10:07
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.