Diskuze: Pohyb k objektu

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Pohyb k objektu

Avatar
Daniel Bernátek:

Dobrý den,
rád bych se zeptal, jak udělat, aby jeden objekt pohybem sledoval druhý objekt i přes to, že se ten sledovaný objekt bude individuálně pohybovat(bude jej ovládat hráč). Předem děkuji za odpověď.

 
Odpovědět 8.11.2014 12:24
Avatar
chain
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Daniel Bernátek
chain:

Takze sledovatel bude s a sledovany bude t(ako target-ciel) tak ak chces aby sa s len otocil v smere t tak do stepu s musis dat move_towart_ob­ject(t.x,t.y,0) ak chces aby s isiel za t tak move_toward_ob­ject(t.x,t.y,rychlos­t) ak ma s ist za t okolo prekazok tak mp_potential_step(t­.x,t.y,rychlos­t,0)

 
Nahoru Odpovědět 9.11.2014 20:47
Avatar
chain
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Daniel Bernátek
chain:

Pre istotu si spominane prilazi nastuduj v helpe alebo na inych tutorialoch-sluzia totiz ako zaklad pre ai a npc

 
Nahoru Odpovědět 9.11.2014 20:48
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.