Diskuze: Pohyblivé HUD

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Pohyblivé HUD

Avatar
David Mlčoch
Redaktor
Avatar
David Mlčoch:

Zdravím, mám problém ohledně pohyblivého HUD a nevím jak to vyřešit. Mám proste hráče a když se pohybuji do stran tak "Ammo HUD" stoji. Nevíte jak to udělat, aby se hýbal zároveň semnou?

děkuji vám

Editováno 25.7.2014 9:33
 
Odpovědět 25.7.2014 9:32
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Mlčoch
Jiří Gracík:

Musíš při pohybu hráče pohybovat i HUD. Jednotlivým prvkům HUD vždy nastavíš pozici jako má hráč +/- nějaký posun, aby se zobrazili tam, kde mají.

Editováno 25.7.2014 9:44
Nahoru Odpovědět  +1 25.7.2014 9:44
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
David Mlčoch
Redaktor
Avatar
David Mlčoch:

Máš přímo nějaký kód??? nejsem moc profík víš... takže kdyby si mohl byl bych rád.. díky

 
Nahoru Odpovědět  +1 25.7.2014 10:02
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Mlčoch
Jiří Gracík:

No, dejme tomu v nějakém pseudo kódu. Takhle jsem to dělal v XNA, ale tam jsem myslím vyvolával události.

class Player{
  Point position = (x, y);

  Move(...){
    ...
    hudelement.onPlayerMove(...);
  }
}

class HUDelement{
  Point posun = (x, y);
  onPlayerMove(...){
    this.position = player.position;
    position += this.posun;
  }
}
Nahoru Odpovědět  +1 25.7.2014 10:15
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
David Mlčoch
Redaktor
Avatar
David Mlčoch:

No děkuji.... ale vůbec se v tom nevyznám :D jak říkám nejsem v tom zaběhlý. Zkusím to nějak vykoumat, každopádně mockrát děkuji

 
Nahoru Odpovědět 25.7.2014 10:25
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Mlčoch
Jiří Gracík:

Tady skoro ani nemusíš umět programovat abys tomu rozuměl, stačí si to přečíst :)

Nahoru Odpovědět 25.7.2014 11:01
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
David Mlčoch
Redaktor
Avatar
David Mlčoch:

No stejně to nechápu :D hele máš zkušenosti s Game maker Studio?

 
Nahoru Odpovědět 25.7.2014 11:50
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Mlčoch
Jiří Gracík:

Asi pět minut jsem ho měl otevřený :D

Nahoru Odpovědět  +1 25.7.2014 12:07
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Dominik Hošic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Mlčoch
Dominik Hošic:

Můžeš to vyřešit takhle.

draw_text(view_xview[0], view_yview[0], "AMMO");

Způsob, který popisoval Jiří lze provést takto.

draw_text(objekt_hrace.x, objekt_hrace.y, "AMMO");

Pokud máš Ammo HUD řešeno jako objekt tak mu do step eventu stačí dát:

x = view_xview[0];
y = view_yview[0];
Nahoru Odpovědět 25.7.2014 17:10
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
TomBen:

Nejjednodušší bývá vykreslovat HUD v DrawGUI eventu.
Všechno se zařídí samo...

Nahoru Odpovědět 26.7.2014 13:28
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.