Diskuze: Pong AI
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Ve stepu budeš kontrolovat pozici míče (loptička) a object_ai. Nejsem si
jistý, jak a jestli by tohle šlo přes ikonky a ani v čem to děláš. V GM
jsem dlouho nedělal, takže nebudu psát přímo kód, ale smysl, aby ses
naučil programovat. A to tu přece jde Kdyby sis nevěděl rady, tak se ozvi, rád poradím, jak dál.
Počítám s tím, že je to Pong kdy se hraje vlevo-vpravo, nikoliv
nahoru-dolů.
Pokud (pozice Y u object_ai) je větší než (pozice Y u object_lopta),
tak zmenšíš Y u object_ai.}
Nebo pokud (pozice Y u object_ai) je menší než (pozice Y u object_lopta),
tak zvětšíš Y u object_ai.
Nejjednodušeji to uděláš takto...
Do step eventu pálky(nepřítele):
move_towards_point(x, tvuj_objekt_lopta.y, rychlost_palky);
Jde o to, že každou smyčku se začne nepřítel pohybovat k
x-ové/y-ové(záleží, jestli se míček pohybuje vertikálně nebo
horizontálně) souřadnici míčku.
Já uvedl příklad pro vertikální pohyb, pokud chceš horizontální, tak jen
x míčku dosadíš do x-ového parametru funkce.
Čili takto:
move_towards_point(tvuj_objekt_lopta.x, y, rychlost_palky);
Zobrazeno 4 zpráv z 4.