IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Loter
Člen
Avatar
Loter:11.1.2015 14:37

Ako nastavím object_ai aby sa hýbal tam kde ide loptička?

Odpovědět
11.1.2015 14:37
Kto vie dobre programovať, nemusí sa pretvarovať :)
Avatar
Dominio
Člen
Avatar
Dominio:11.1.2015 16:05

Ve stepu budeš kontrolovat pozici míče (loptička) a object_ai. Nejsem si jistý, jak a jestli by tohle šlo přes ikonky a ani v čem to děláš. V GM jsem dlouho nedělal, takže nebudu psát přímo kód, ale smysl, aby ses naučil programovat. A to tu přece jde :) Kdyby sis nevěděl rady, tak se ozvi, rád poradím, jak dál.
Počítám s tím, že je to Pong kdy se hraje vlevo-vpravo, nikoliv nahoru-dolů.

Pokud (pozice Y u object_ai) je větší než (pozice Y u object_lopta),
  tak zmenšíš Y u object_ai.}
Nebo pokud (pozice Y u object_ai) je menší než (pozice Y u object_lopta),
  tak zvětšíš Y u object_ai.
Editováno 11.1.2015 16:06
 
Nahoru Odpovědět
11.1.2015 16:05
Avatar
DooM
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Loter
DooM:11.1.2015 17:51

Nejjednodušeji to uděláš takto...

Do step eventu pálky(nepřítele):

move_towards_point(x, tvuj_objekt_lopta.y, rychlost_palky);

Jde o to, že každou smyčku se začne nepřítel pohybovat k x-ové/y-ové(záleží, jestli se míček pohybuje vertikálně nebo horizontálně) souřadnici míčku.
Já uvedl příklad pro vertikální pohyb, pokud chceš horizontální, tak jen x míčku dosadíš do x-ového parametru funkce.
Čili takto:

move_towards_point(tvuj_objekt_lopta.x, y, rychlost_palky);
Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
Nahoru Odpovědět
11.1.2015 17:51
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
Loter
Člen
Avatar
Loter:11.1.2015 19:32

Obidve odpovede si cením ale vyriešil som to takto
Do Stepu som dal Text a doň vložil toto

if(obj_ball.y>y)
{
y += 9;
}
else
if(obj_ball.y<y)
{
y -= 9;
}

A funguje to :) aj tak ďakujem.

Nahoru Odpovědět
11.1.2015 19:32
Kto vie dobre programovať, nemusí sa pretvarovať :)
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.