Diskuze: Posouvani, fyzika

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Posouvani, fyzika

Avatar
Fanda Walenťák:

Zdravim vsechny. Mam pro vas mensi praci :D. Ovsem jak to tak byva pro vas je to 1 minutova smesna prace. Bohuzel sem furt na zacatku. Ted k tematu. Delam na postrehovy arkádovce s hadankama. Je to netradiční kazdopadne nemam v umyslu ji dotahnout dokocnce. Slouzi k treninku. Potrebuji, aby se ta vec pod nazvem Obstacle_obj hybala jakymkoli smerem. Smer zavisi podle toho, kam ji Player_obj posune. Kazdopadne je v tom zamichana fyzika. Nechci jen posouvani doleva, nahoru atd. Ale aby se to chovalo realne. Prikladam k tomu soubor s problemem. Hodi se mi kazdicky detail. Co tam najdete spatne nebo treba moc komplikovane, reknete mi to. Pomuzete mi;)
Soubor zde:http://uloz.to/…-project-gmx

 
Odpovědět 19.6.2015 21:56
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Fanda Walenťák
TomBen:

Především ten projekt musíš exportovat do .gmz
To cos nacpal na uložto je dost k ničemu.

Nahoru Odpovědět 20.6.2015 14:35
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Fanda Walenťák
TomBen:

Abys tam měl nějakou fyziku, musíš ji nejprve zapnout.
Ikonka bounce fyziku nedělá. :)

Zapnul jsem u toho tvého
https://www.dropbox.com/…fdn/Phys.gmz?dl=0
nějaké základní parametry, ale dobrá fyzika není vůbec jednoduchá záležitost. A taky neexistuje pojem "chovalo reálně". Chování je v reálu různé. Něco se odráží hodně, něco málo a všechno se musí nastavit a vyladit tak, aby to připomínalo např. gumu, beton nebo vodu.

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
Nahoru Odpovědět 21.6.2015 14:17
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na TomBen
Fanda Walenťák:

No... Ta nově nastavená fyzika UPLNE zmenila zpusob hry :D . Ted me to tahne dolu coz nechci. Potrebuju posunout objekt objektem. Ma to byt hra ve ktere se pohybuju vsemi smery takze ta gravitace je snad jediny co se pokusim dat pryc. Ale diky, vubec sem netusil ze to tlacitko "Uses physics" otevre dalsi moznosti ;) .

 
Nahoru Odpovědět 22.6.2015 15:02
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Fanda Walenťák
TomBen:

JJ. Tak nějak předpokládám, že si to nastavíš podle sebe. :-)
Gravitace se vypne v room editoru - směr y dáš nula.

Nahoru Odpovědět 22.6.2015 15:20
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Fanda Walenťák:

Uz to mam :D diky moc ;) . Jen mi vrta hlavou jedna vec... WASD() nastavi automaticky pohyb? Me to prijde az moc lehky ze se napise WASD() a hned to vi co to ma delat... nebo neco proste prehlizim :D .

Editováno 22.6.2015 15:30
 
Nahoru Odpovědět 22.6.2015 15:28
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Fanda Walenťák
TomBen:

To je tím, že ve složce Scripts je můj kód, který to dělá a který jsem si pojmenoval právě tak jednoduše WASD. :D

Nahoru Odpovědět 22.6.2015 16:16
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Fanda Walenťák:

To je to ze jeste neumim vse vyuzivat a do ted sem to obchazel... chytre udelany :D

 
Nahoru Odpovědět 22.6.2015 18:38
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.