Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
matus.pk
Člen
Avatar
matus.pk:28.3.2015 22:25

Ahojte. Mam problem s funkciou viacej objektov ktore maju poziciu ineho - lepsie povedane "mam objekt zombie ktoremu sa na zaciatku hry vytvoria nohy a ruky z viacerych objektov(dve objekty su ruky, dve su nohy, jeden objekt je zombi)". To by bolo este fajn akurat ze ked dam do roomu viac zombie, stane sa to ze jeden ma naraz 8 ruk a noh, a ostatny nemaju ziadne. Tu je kod ktorym som sa snazil docielit aby boly ruky a nohy vzdicky na pozici zombiho, ako som sa vsak presvedcil, ze to funguje len na jedneho zombie v roome:

x = obj_zombie.x
y = obj_zombie.y

Pokial dokazete nejak pomoct prosim odpiste.
Predom dakujem za odpoved...

 
Odpovědět
28.3.2015 22:25
Avatar
Lukáš Hornych
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na matus.pk
Lukáš Hornych:28.3.2015 23:22

Co ty nohy a ruce dělají?

Editováno 28.3.2015 23:23
 
Nahoru Odpovědět
28.3.2015 23:22
Avatar
Neaktivní uživatel:29.3.2015 9:27

Ahoj,

odkazuješ se na objekt a ne na adekvátní instanci.
Použij:

if (instance_number(obj_zombie) > 0)
  {
  inst = instance_nearest(x,y,obj_zombie);

  x = inst.x;
  y = inst.y
  }

Hodně zdaru :)

Nahoru Odpovědět
29.3.2015 9:27
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
matus.pk
Člen
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hornych
matus.pk:29.3.2015 17:04

Maju sa otacat funkciou image_angle.

 
Nahoru Odpovědět
29.3.2015 17:04
Avatar
Lukáš Hornych
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na matus.pk
Lukáš Hornych:29.3.2015 17:05

A to nemůžeš udelat společně v jednom objektu?

 
Nahoru Odpovědět
29.3.2015 17:05
Avatar
matus.pk
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
matus.pk:29.3.2015 17:15

Dakujem. Velmi mi to pomohlo a uz to funguje.

 
Nahoru Odpovědět
29.3.2015 17:15
Avatar
matus.pk
Člen
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hornych
matus.pk:29.3.2015 17:17

"V tom jednom objekte som to nechcel robit pretoze kazda cast tela zombiho sa otacala inak"- napriklad animacia ruk nebola urobena spritami ale uhlom obrazku.

 
Nahoru Odpovědět
29.3.2015 17:17
Avatar
Neaktivní uživatel:29.3.2015 18:36

Lucky má pravdu, použij knihovnu Xematrix (http://gmc.yoyogames.com/index.php?…) pro velmi výkonné výpočty s vektory (to co děláš ty je prakticky to samé, akorát problém příliš zjednodušuješ na úkor výkonu). Zombie je v reálu jen jeden objekt a tak by to mělo být i ve tvé 'hře'. Ušetříš drahocenný výkon a něco se přiučíš :)

PS: Můžeš mi ticknout odpověď jako akceptované řešení, věř že to potěší. :)

Editováno 29.3.2015 18:39
Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
Nahoru Odpovědět
29.3.2015 18:36
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.