Diskuze: pozvolné otáčení

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker pozvolné otáčení

Avatar
Neaktivní uživatel:

nezná někdo syntax na pozvolné otáčení
normálně bych to.udělal takto:
image_angle = point_directi­on(x,y,mouse_x,mou­se_y)
ale to promněnou nastaví okamžitě,potřeboval bych postupně přičítat od aktuálný do cílové

Odpovědět 9.8.2015 12:51
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
TomBen:

Syntax znamená názvosloví jazyka ( pravidla psaní slov ). To, co chceš ty se jmenuje "řešení" a vypadá to třeba takhle:

dif=angle_difference(image_angle,point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y));
if abs(dif)>1 image_angle-=sign(dif);
Nahoru Odpovědět 10.8.2015 13:15
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.