Avatar
kocotom
Člen
Avatar
kocotom:

Tohle je pro mě velký oříšek, dumám nad tím čtyři dny, hledám všude návody, zkouším všechno a nic. Jak mám nastavit, že když vejdu do dveří nebo takoého toho stínu tak pejdu na jinou mapu?

 
Odpovědět 17.5.2012 20:29
Avatar
cztomt
Redaktor
Avatar
cztomt:

Ahoj, do kolize z tím určitým objektem dáš Next room, který je v "sadě" main1.

 
Nahoru Odpovědět 17.5.2012 20:42
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na kocotom
David Čápka:

Objekt tvého hráče musí mít zaškrtnuto Persistent (tak může procházet mezi místnostmi). Bohužel si myslím, že na tyto teleportace GM nic nemá, je to trochu složitější. Asi nejjednodušší je si vytvořit 2 teleporty (objekty), kde u každého nastavíš změnu místnosti a poté jump to position, kde napíšeš teleportX.x, teleportX.y (X nahrazuje číslo teleportu).

Pokud jsi pokročilejší, dalo by se v Creation code dané místnosti nastavit těmto teleportům, od které místnosti míří, abys jich nemusel mít tolik.

Nahoru Odpovědět 17.5.2012 20:42
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na kocotom
David Čápka:

Přepodkládám, že děláš RPG, kde má každá místnost více vchodů a východů, jinak platí co píše tomtula :)

Nahoru Odpovědět 17.5.2012 20:43
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.