Diskuze: princip goomba

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker princip goomba

Avatar
Neaktivní uživatel:

asi znate goombu ze super maria bros. (pubodni)
kde hned v prvnim levelu 1-1 kdyz na nej skocite rozplacne se
nevite jak to udelat?
prosil bych o radu v ikonkach ne GML

dekuji za kazdou radu

Odpovědět 27.7.2013 14:11
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Neaktivní uživatel:

poradi mi nekdo? :(

Nahoru Odpovědět  -2 27.7.2013 14:53
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Theodor Johnson:

Co třeba nahrazení jinou instancí?

Nahoru Odpovědět 27.7.2013 14:57
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Nahoru Odpovědět  -3 27.7.2013 14:57
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Theodor Johnson:

tím že jsi vytvoříš dva objekty, a pokud na něj dopadne shora tak ten původní nahradíš tím rozpláclým, nevím jaká je na to přesně ikona, ale tuším že tam je prohození dvou koleček

Nahoru Odpovědět 27.7.2013 14:58
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Jiří Gracík:

Budeš mít normálního parchanta, když na něj zkočíš tak ho vyhodíš a dáš tam místo něj placatýho parchanta :)

Nahoru Odpovědět 27.7.2013 14:59
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Neaktivní uživatel:

jestli dobre chapu tak udelam goombu treba chci 32x32 px tak udelam velikost goomby sirku 32 a vysku 31 a pak ten jeden px 30x1 bude konec na ktery "hupsnu?"

Nahoru Odpovědět 27.7.2013 15:02
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Jiří Gracík
Neaktivní uživatel:

ano to chapu ale jde mi spise jak udelat to ze boky zabiji a hlava z hora ne

Nahoru Odpovědět 27.7.2013 15:04
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Theodor Johnson:

To je na tebe složitý, velikost nech u obou stejnou, jenom si do jednoho spritu udělej celýho a do druhýho spritu jenom dolů jak je rozpláclý

Nahoru Odpovědět 27.7.2013 15:04
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Jiří Gracík:

to už bude chtít využít asi ten jazyk :)

Nahoru Odpovědět 27.7.2013 15:04
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Theodor Johnson:

stačí při kolizi kontrolovat

if (player.y < goomba.y)
    // kill goomba
else
    // kill player
Nahoru Odpovědět 27.7.2013 15:05
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Neaktivní uživatel:

ja vim jak udelat vymenu spritu/objectu ale nevim jak udelat to ze levy a pravy bok goomby zabiji ale horni cast ho zabije

Nahoru Odpovědět 27.7.2013 15:06
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Nahoru Odpovědět  -3 27.7.2013 15:07
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Theodor Johnson:

teď jsem ti to psal, budeš kontrolovat výšku hráce

Nahoru Odpovědět 27.7.2013 15:07
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Nahoru Odpovědět 27.7.2013 15:09
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Theodor Johnson:

šířku neřeš, dej to prostě do eventu kolize s goombou

Nahoru Odpovědět 27.7.2013 15:10
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Neaktivní uživatel:

ok uz chapu
a cely kod aby to fungovalo?
prosil bych bez komentaru v kodu

Nahoru Odpovědět  -3 27.7.2013 15:12
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Theodor Johnson:

to nedokážeš dát dohromady dva řádky, já nevím jakým způsobem zabíjíš hráče?

Nahoru Odpovědět 27.7.2013 15:13
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Neaktivní uživatel:

no nikdy jsem nepratele nedelal xDDD
a kdyz jo tak pres strely "collision"
GML jsem nikdy v zivote nepouzil

Nahoru Odpovědět 27.7.2013 15:32
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Čápka:

Nikdy mě nepřestane překvapovat nekonečně nízká kvalita diskuzí o GameMakeru a Minecraftu. Dokud si nepřečteš alespoň základní tutoriály tak sem nepiš, děkuji.

Nahoru Odpovědět  +4 27.7.2013 15:34
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Drakeman
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Drakeman:

Bohužel všechno nejde dělat přes ikonky. Třeba to co chceš ty jde mnohem lépe udělat díky GML. Doporučuju ti se naučit GML a uvidíš, že díky němu jde všechno mnohem lépe a rychleji :-)

Pro začátek si zde můžeš alespon přečíst základy v češtině: http://blasoft.ic.cz/…1_CZ_1a2.pdf

Anebo máš v angličtině hezky kompletní dokumentaci, když v Game Makeru stiskneč F1.
GML není moc složitý a jestli chceš opravdu tvořit nějaké hry v Game Makeru, tak obětuj nějaký ten čas a později uvidíš, že se naučení GML vyplatí. :-)

Nahoru Odpovědět 27.7.2013 22:17
Když se chce, tak jde všechno,
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Tato diskuze byla označena moderátorem jako nekonstruktivní a myslíme si, že nemá pro veřejnost příliš vysokou hodnotu. Členy můžete samozřejmě stále oslovit soukromě a to formou zpráv nebo chatu.

Zobrazeno 21 zpráv z 21.