Avatar
alex_laco
Člen
Avatar
alex_laco:

Ahojte,
mám problém mám definované tieto hodnoty.

xpos0=1000;
xpos1=880;
xpos2=790;
xpos3=700;
xpos4=620;
xpos5=530;
xpos6=450;
xpos7=360;
xpos8=270;
xpos9=190;
xpos10=20;

A chcem ich potom použiť na pozíciu hráča.

player.x='xpos'+save_pos;

Ale logicky to hádže chybu a ja neviem ako to mám upraviť.
Budem rád za každú radu. ;-) Vďaka.

 
Odpovědět 21. února 11:03
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na alex_laco
TomBen:

Pokud chceš mít očíslované proměnné, píše se to do hranatý závorek ( a říká se tomu pole ). Takto:

//zadání hodnot
xpos[1] = 880;
xpos[2] = 790;

//použití
player.x=xpos[save_pos];

//nebo třeba
player.x=xpos[save_pos+1];

Protože obsah hranatých závorek se bere jako číslo, zatímco název proměnné je text.

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
Nahoru Odpovědět 21. února 11:16
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
alex_laco
Člen
Avatar
alex_laco:

Ďakujem za rýchlu odpoveď, už to funguje. Skúšal som to vtedy tiež aj cez polia, ale omylom som to zapisoval takto:

player.x='xpos'+[save_pos];
 
Nahoru Odpovědět 21. února 12:23
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.