Diskuze: problém s kodem

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker problém s kodem

Avatar
BEnySpeller
Člen
Avatar
BEnySpeller:

Ahoj chtěl bych se zeptat na objektu mám proměnou která má buď hodnotu false nebo true podle určitých podmínek. Potom mám další objekt který by měl hlídat jestli je na to prvním objektu hodnota proměnné true nebo false popřípadě pokud je true vytvořil jiný objekt ale nepřišel sem na to jak to mám napsat v kodu, že má zjíšťovat hodnotu té proměnné u toho první objektu jde to nastavit pouze když to udělám přez ikonu o to nechci. děkuji za odpověď

 
Odpovědět 4.5.2013 16:09
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na BEnySpeller
David Čápka:

Pokud vím, mělo by jít objekt.promenna.

Nahoru Odpovědět 4.5.2013 19:40
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na BEnySpeller
TomBen:

Jak píše sdraco můžeš napsat:

if object0.promenna==true **{ činnost } **

případně

if (čísloinstance).promenna==true **{ činnost }**

pokud potřebuješ sledovat jen jednu instanci mezi ostatníma.

Nahoru Odpovědět  +1 4.5.2013 20:22
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.