Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
xM4tHeWx
Tvůrce
Avatar
xM4tHeWx:6.10.2011 13:17

ahojte :D, urobil som si pohyb na skákačke/plat­forme.. ale ostatné veci mi robia problém.. neviem prečo sa pri move to contacts zadáva maximum 12 prečo práve ta 12 takže aj take vysvetlenie.. chcel by som napr. pohybnú zem..
ak skočím aby som do kocky narazil.. a do nejakej druhej iného typu aby nenarazil.. dík moc..

 
Odpovědět
6.10.2011 13:17
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na xM4tHeWx
David Hartinger:6.10.2011 21:14

12 je jen přibližná hodnota, souvisí to s dalšími rychlostmi. Ve stručnosti to znamená, že pokud jsi od zdi 12 bodů nebo blíže, tak tě to ke zdi posune. Můžeš zkoušet jiné hodnoty a uvidíš, co to dělá ;)

Pokud chceš, abys do nějakého objektu nenarazil, tak mu nezaškrtávej vlastnost solid.

Pohyblivé plošiny se dělají tak, že si objekt plošina zjišťuje, zda na ní hráč stojí (myslím, že je na to akce check object, nastavíš jí relative, x=0,y=-1, objekt hráč) a pokud ano, tak hráčem pohne. Akce bude ve stepu a mělo by stačit něco jako nastavit hráč.x=hspeed se zaškrtnutým relative. Trochu si s tím pohraj, není to složité, jen posouváš objekt. Plošina bude solid. Jakmile z ní hráč seskočí, přestane s ní jezdit.

Nahoru Odpovědět
6.10.2011 21:14
New kid back on the block with a R.I.P
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.