Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Ventilace
Člen
Avatar
Ventilace:26.11.2013 19:08

Nevíte někdo jak nastavit aby postava nesřílela jako kulometem ale třeba jenom jednu kulku za s. ?

Editováno 26.11.2013 19:10
 
Odpovědět
26.11.2013 19:08
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Ventilace
Theodor Johnson:26.11.2013 19:10

Stačí když nepoužiješ událost step, ale timer
// Edit: měl by to být alarm, jestli si dobře pamatuji :)

Editováno 26.11.2013 19:11
Nahoru Odpovědět
26.11.2013 19:10
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Ventilace
TomBen:26.11.2013 22:41

Přesně jak píše Theodor Johnson.
Když nastavíš alarm, spustí se přesně za určitou dobu.
Např. když v create zadáš:

alarm[1]=room_speed;

cokoli, co nacpeš do eventu Alarm1 se provede 1 vteřinu
po vytvoření objektu. Pokud chceš opakování, stejný kód
dáš i do toho eventu Alarm1.

Nahoru Odpovědět
26.11.2013 22:41
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Ventilace
Člen
Avatar
Ventilace:27.11.2013 11:01

Super díky :)

 
Nahoru Odpovědět
27.11.2013 11:01
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.