Avatar
Andy
Neregistrovaný
Avatar
Andy:

Mám takový problém: Dělám na GMakeru 8.0 Skákačku a když to spustim, postava může normálně projít zdí (Ze shora dolů) - sice zpomaleně, ale přece, při tom mám nastaveno:
Collision event with object wall - vspeed = 0. Co s tím?

 
Odpovědět 2.10.2011 14:14
Avatar
Odpovídá na Andy
David Jančík [sczdavos]:

Zkuste použít motion_set(směr,­rychlost); s hodnotou 0 a zaškrtněte u objektu wall solid
Jinak zde je spousta tutoriálů:
http://www.itnetwork.cz/index.php?…

Nahoru Odpovědět 2.10.2011 14:55
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Andy
David Čápka:

To může mít mnoho příčin: precizní kolize u spritu (nutno nastavit obdelník, který musí být stejně velký pro věechny sprity i subimage), může to být tím jak říká kolega - nastavování rychlosti přes ikonu červených šipek (motion set) se chová pravděpodobně jinak, zastaví objekt ještě předtím, než ke kolizi dojde (vlastně ho tedy vrátí na původní souřadnice). Potom se ještě využívá akce Move to Contact, která postavu přesune přesně ke zdi. Vše je vysvětleno v tutoriálu skákačky, link opět viz kolega.

Nahoru Odpovědět 2.10.2011 23:40
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Andy
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na David Jančík [sczdavos]
Andy:

Díky, po zaškrtnutí "solid" problém zmizel. :[ Zapoměl jsem na to.:(

 
Nahoru Odpovědět 3.10.2011 20:50
Avatar
Andy
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Andy:

Tak díky za užitečné rady.

 
Nahoru Odpovědět 3.10.2011 20:51
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.