Diskuze: sound_loop

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker sound_loop

Avatar
andrej200
Člen
Avatar
andrej200:

Ahoj,
má hra využivá hudbu z přidaných souborů. Bohužel nefunguje opakovaní (hudba se přehraje, ale po skončení je ticho). Neví někdo, jak na to? O.o

Zdroják je následující:

folder = working_directory + "\data";

if (directory_exists(folder)) {
        music_background = sound_add(folder + "\music_id_001.mp3",3,false);

        sound_loop(music_background);
}
Odpovědět 28. března 14:07
Boj sa tých, ktorí sú ticho. Oni sú totiž tí jediní, ktorí skutočne myslia.
Avatar
Garrom Orc Shaman:

Co máš špatně nevím, chybu v tom nevidím ale můžeš to ošetřit podmínkou.

folder = working_directory + "\data";

if (directory_exists(folder)) {
        music_background = sound_add(folder + "\music_id_001.mp3",3,false); //Tvůj kód

        if (sound_isplaying(music_background) == false)// Podmínka. Pokud hudba nehraje...
            {
               sound_play(music_background);    //....Tak se hudba pustí
            }
}

Je to čistě teoretické a nezkoušel jsem to, možná to bude chtít poupravit podle errorů ale teoreticky by to mělo fungovat.

Nahoru Odpovědět 28. března 16:15
We're orcs, maybe we are not always wise or beautiful, but we will always be strong, outnumbered and well armed
Avatar
Garrom Orc Shaman:

Mimochodem převeď si tu hudbu do .wav jinak hru hodně zpomalíš ;-)

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
Nahoru Odpovědět  +1 28. března 16:17
We're orcs, maybe we are not always wise or beautiful, but we will always be strong, outnumbered and well armed
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na andrej200
TomBen:

Zkus ten loop s wavem, jak ti radí Mrkev. S tím by to jet mohlo.
Ale používáš funkce určené k vyřazení, to není moc rozumné.
Dále na to může mít vliv přepínátko v settings: "use new audio engine"

Nahoru Odpovědět  +1 28. března 18:40
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
andrej200
Člen
Avatar
Odpovídá na Garrom Orc Shaman
andrej200:

Oštřit to podmínkou pro zapnutí není potřeba, vzhledem k tomu, kde se kód nachází - opakováné spouštění tedy nehrozí.

Díky za radu, .wav vyzkouším :)

Nahoru Odpovědět 28. března 21:31
Boj sa tých, ktorí sú ticho. Oni sú totiž tí jediní, ktorí skutočne myslia.
Avatar
andrej200
Člen
Avatar
Odpovídá na TomBen
andrej200:

.wav vyzkouším.

Co jsou ale ty funkce, které, jak říkáš, jsou určené k vyřazení? Popřípadě, mohu někde najít seznam těchto funkcí?

Nahoru Odpovědět 28. března 21:32
Boj sa tých, ktorí sú ticho. Oni sú totiž tí jediní, ktorí skutočne myslia.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na andrej200
TomBen:

Najdeš je v manuálu pod Obsolete functions a Legacy Sound a jsou to zbytky starého audio systému ( z dřívějších verzí GMS ), který už nebude dále rozvíjen.

Nahoru Odpovědět 28. března 21:47
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
andrej200
Člen
Avatar
Odpovídá na Garrom Orc Shaman
andrej200:

Děkuji za pomoc. Pomohlo převedení do formátu .wav :)

Nahoru Odpovědět  +1 2. dubna 18:46
Boj sa tých, ktorí sú ticho. Oni sú totiž tí jediní, ktorí skutočne myslia.
Avatar
Garrom Orc Shaman:

Ovšem že to pomohlo, ve video herním průmyslu se soubory wav nepoužívají a má to své důvody... mp3 je vhodná spíše na osobní užití / poslech hudby. Funkce nejsou optimalizované pro mp3 jelikož se nepoužívá (zmíněno výše)

--Nemáš za co, rád jsem pomohl :-) --

Nahoru Odpovědět 5. dubna 17:32
We're orcs, maybe we are not always wise or beautiful, but we will always be strong, outnumbered and well armed
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.