Diskuze: Souřadnicový systém v GM

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Souřadnicový systém v GM

Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Kit:

Mám jen takový dotaz v teoretické rovině. Nikdy jsem s GM nedělal a je mi záhadou, proč se v něm pracuje samostatně s osami X a Y (možná i Z). Připadá mi to hrozně nepraktické. Copak GM nedisponuje vektory? Všechny manipulace s objekty by se daly dělat pouhým sčítáním a násobením.

Odpovědět 23.8.2012 21:37
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
jackm18
Redaktor
Avatar
jackm18:

Game Maker nedisponuje vektory. Pokud chceš jak to nazvat - pokročilejší tvorbu her, tak zvol něco jiného.:)

 
Nahoru Odpovědět 23.8.2012 21:44
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na jackm18
Kit:

Díky za odpověď, obával jsem se toho. To by ale znamenalo, že mu chybí základní kameny pro pohyb objektů a slepuje se to dohromady pomocí nějakých nedomyšlených funkcí. Kdyby alespoň disponoval komplexními čísly, bylo by to ve 2D hned veselejší.

Nahoru Odpovědět 23.8.2012 22:01
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
ereg
Člen
Avatar
ereg:

myslim, ze kdyby mel vsechno co chces rozumelo by mu jeste mene lidi nez ted. ;)
mas videt, jak nekteri lide jsou radi kdyz pochopi promenne a jak nakopirovat GML do GM

GM je fajn na rychlotvorbu jednodussich veci... proc chtit po nem neco vic?

 
Nahoru Odpovědět 23.8.2012 23:00
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.