Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Garrom Orc Shaman:22.3.2016 18:23

Zdravím, mám fyzický objekt oPlayer který má v step eventu následující kód

//Weapons
point1X = x + lengthdir_x(4,-phy_rotation + 80);
point1Y = y + lengthdir_y(4,-phy_rotation + 80);
// Je to pozice kde bude zbraň.

a u zbraně (nevyužívající fyziku) mám v step eventu toto

x = oPlayer.point1X;
y = oPlayer.point1Y;

direction = -oPlayer.phy_rotation;
image_angle = direction;

zdá se to být korektní jenže při vysoké rychlosti zbraň.... jako by byla pomalejší a to i v rotaci neví někdo v čem to je ?
Každá rada dobrá.

Odpovědět
22.3.2016 18:23
Life for Code, Code for Life. I chose my path, I should stick on it.
Avatar
Garrom Orc Shaman:23.3.2016 13:24

Poznámka : Teď jsem si všiml že když kolečkem myši změním zbraň z Blastru na Gatling odchylka od zamýšlených souřadnic zůstává stejná z čehož logicky plyne že chyba není ve zbrani ale v :

//Weapons
point1X = x + lengthdir_x(4,-phy_rotation + 80);
point1Y = y + lengthdir_y(4,-phy_rotation + 80);

zkusím projet manuál snad něco najdu.

Nahoru Odpovědět
23.3.2016 13:24
Life for Code, Code for Life. I chose my path, I should stick on it.
Avatar
Garrom Orc Shaman:23.3.2016 18:02

problém vyřešen... jednoduše řeším zbraňový systém jinak.

Nahoru Odpovědět
23.3.2016 18:02
Life for Code, Code for Life. I chose my path, I should stick on it.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.