Diskuze: Špatný pohyb přes GML

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Špatný pohyb přes GML

Avatar
Garrom Orc Shaman:

Zdravím, mám fyzický objekt oPlayer který má v step eventu následující kód

//Weapons
point1X = x + lengthdir_x(4,-phy_rotation + 80);
point1Y = y + lengthdir_y(4,-phy_rotation + 80);
// Je to pozice kde bude zbraň.

a u zbraně (nevyužívající fyziku) mám v step eventu toto

x = oPlayer.point1X;
y = oPlayer.point1Y;

direction = -oPlayer.phy_rotation;
image_angle = direction;

zdá se to být korektní jenže při vysoké rychlosti zbraň.... jako by byla pomalejší a to i v rotaci neví někdo v čem to je ?
Každá rada dobrá.

Odpovědět 22. března 18:23
We're orcs, maybe we are not always wise or beautiful, but we will always be strong, outnumbered and well armed
Avatar
Garrom Orc Shaman:

Poznámka : Teď jsem si všiml že když kolečkem myši změním zbraň z Blastru na Gatling odchylka od zamýšlených souřadnic zůstává stejná z čehož logicky plyne že chyba není ve zbrani ale v :

//Weapons
point1X = x + lengthdir_x(4,-phy_rotation + 80);
point1Y = y + lengthdir_y(4,-phy_rotation + 80);

zkusím projet manuál snad něco najdu.

Nahoru Odpovědět  +1 23. března 13:24
We're orcs, maybe we are not always wise or beautiful, but we will always be strong, outnumbered and well armed
Avatar
Garrom Orc Shaman:

problém vyřešen... jednoduše řeším zbraňový systém jinak.

Nahoru Odpovědět 23. března 18:02
We're orcs, maybe we are not always wise or beautiful, but we will always be strong, outnumbered and well armed
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.