Diskuze: Spouštění timeline přes GML

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Spouštění timeline přes GML

Avatar
Garrom Orc Shaman:

zdravím, chtěl jsem použít timeline a spustit jí přes kód pomocí

if (keyboard_check_pressed(ord("J")))
{
timeline_index = tlDeath;
timeline_running = true;
}

...soudě podle toho že to nefunguje to bude nejspíš špatně, nevíte někdo jak to je správně ?

Odpovědět 3. dubna 14:28
We're orcs, maybe we are not always wise or beautiful, but we will always be strong, outnumbered and well armed
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Garrom Orc Shaman
TomBen:

Timeline jsou dost nepraktické, takže je skoro nikdo nepoužívá.
Každopádně to funguje normálně. Dal jsem:

timeline_index = timeline0;
timeline_position = 0;
timeline_running = true;

a jelo to.

Nahoru Odpovědět 3. dubna 15:21
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.