Diskuze: Spuštění časovače kolizí s objektem - jak?

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Spuštění časovače kolizí s objektem - jak?

Avatar
Kocour Kargo
Člen
Avatar
Kocour Kargo:

Potřebuji poradit, dělám na složitější hře, ve které jste postavička, která se může pohybovat pod vodou.
Pohyb v té vodě mám podle návodů z YT zmáknutý, ale chtěl bych nastavit, aby postava mohla být ve vodě jen určitou dobu, pak by se ubral život a přesunula by se nat start. pozici.
Na tohle jsem zaboha návod najít nemohl, jen jsem našel návod na časovač, pomocí alarmů. Ten se spustil při startu hry, ale na kolizi s vodou mi nastavit nešel, časovač se spustil, až po ponoření postavy na dno nebo vůbec. Chci, aby to bylo nějak, jako v minecraftu, kde ubíhají bubliny. Akorát tady si na ten časovač nastavím hunger bar, to už také ovládám.

 
Odpovědět 1.8.2015 16:39
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Kocour Kargo
Lukáš Hornych:

To je jednoduchý stačí si nastavit proměnnou třeba

underwater = 100

A pak když je hráč ve vodě tam mu to ve stepu ubírá treba

underwater--
//nebo
underwater-=jakekolivcislo

A když bude proměna na nule tak se začnou odebírat životy a když nebude na nule a hráč vyleze tak se za bude postupně doplňovat

underwater++
//nebo
underwater+=jakekolivcislo
//nebo
underwater=100 //doplni do plna hned
Editováno 2.8.2015 0:39
Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět  +1 2.8.2015 0:37
Avatar
Kocour Kargo
Člen
Avatar
Kocour Kargo:

Děkuji za radu, pomohlo.

 
Nahoru Odpovědět  +1 2.8.2015 10:41
Avatar
Kocour Kargo
Člen
Avatar
Kocour Kargo:

Narazil jsem na problém: Při ponoření na dno se ubývání proměnné zastaví, dalo by se to nějak vyřešit?

 
Nahoru Odpovědět 2.8.2015 14:23
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.