Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Davemal:

Zdravím potřebuji pomoc u panáčka, když vystřelý aby šla kulka tam kam je otočený, furt nad tím bádám a nedáří se mi :-( .

 
Odpovědět 12.7.2013 21:57
Avatar
Odpovídá na Davemal
Michael Olšavský:

Spočítej si úhel a poté přes polární systém souřadnic (délka, úhel) namísto kartezského ;-)

//: x = r cos a
y = r sin a

a = úhel v radiánech(alespoň v C# to tak funkce bere. Možná, že GM má úhel ve stupních)

Editováno 12.7.2013 22:02
 
Nahoru Odpovědět 12.7.2013 22:00
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Davemal:

Promin ale z toho tvého jsem to moc nepochopil prosim poratde ještě někdo.

 
Nahoru Odpovědět 12.7.2013 22:22
Avatar
Odpovídá na Davemal
Michael Olšavský:

Tak jo. Máš souřadnice X, Y -> Kartézská soustava souřadnic. Ty potřebuješ vyslat střelu podle úhlu. To se dá lehce řešit přes polární systém -> úhel, délka. A zpět do XY to dáš pomocí těch rovnic, co jsem napsal.

// Kdyžtak se podívej sem http://cs.wikipedia.org/…u%C5%99adnic

Editováno 12.7.2013 22:34
 
Nahoru Odpovědět 12.7.2013 22:31
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Davemal:

Už to mám sice to není podle tebe, protože mi to nešlo a tak jsem něco nagooglil a funguje :-) ale děkuji i tak za radu.

Editováno 12.7.2013 22:51
 
Nahoru Odpovědět 12.7.2013 22:49
Avatar
Odpovídá na Davemal
Michael Olšavský:

:-) Ale na ten polární systém souřadnic se podívej. Je docela užitečný :-)

 
Nahoru Odpovědět 12.7.2013 22:53
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Davemal:

Ano určite časem se chci naučit javu.

 
Nahoru Odpovědět 12.7.2013 22:58
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Davemal
TomBen:

Matematiku. Tohle je matematika. :-)

Nahoru Odpovědět  +1 12.7.2013 23:01
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Neaktivní uživatel:

S tímhle ti poradím -> musíš mít obrázek střely, taková, kterou jsem přiložil.
U objektu střely dej Step a dej Execute code a napiš:
image_single = direction * image_number / 360; // Deklarace
pak dej Create a dej Execute code a napiš:
direction = object0.direction; // object0 znamená objekt hráče musí se tak jmenovat! a znamená že směr obrázku a objektu bude směr hráče...

Nahoru Odpovědět 9.8.2013 21:57
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Neaktivní uživatel:

Nene, GM to nemá ve stupních, ale v radiánech!!

Nahoru Odpovědět 9.8.2013 21:58
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Davemal:

Já už to sem to dávno udělal, akorát trochu jinak a funguje, ale jinak děkuji.

 
Nahoru Odpovědět 9.8.2013 22:37
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 11 zpráv z 11.