Avatar
Blastroid5000
Neregistrovaný
Avatar
Blastroid5000:

Zdravím,
mám následující dotaz:

Dejme tomu, že mám dvě místnosti - hra začíná v té první. V momentě, kdy dojde ke kolizi hlavní postavičky s nějakým objektem (např. dveře, či portál), potřebuji, aby se hlavní postavička na chvíli objevila v té druhé místnosti (něco jako bonusový level, nebo něco takového). Když v druhé místnosti hráč splní co má, chci, aby se hlavní postavička ocitla opět v místnosti první, ale na místě, kde stála předtím.

Zkrátka potřebuji aby první místnost zůstala zachovaná v takovém stavu jako před tím, než nastal přechod do místnosti druhé (aby např. počet již sebraných věcí a pozice příšerek zůstala stejná).

Lze toho vůbec docílit?

 
Odpovědět 4.3.2012 14:16
Avatar
Odpovídá na Blastroid5000
David Jančík [sczdavos]:

Dobrý den,
jasně, naprosto jednoduše, slouží k tomu zaškrtávací tlačítko Persistent, které je nejen u objektů, ale i u místností. Persistentní neboli trvalý - při změně místnosti zachová stále původní hodnoty.

Nahoru Odpovědět 4.3.2012 15:18
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Blastroid5000
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na David Jančík [sczdavos]
Blastroid5000:

Díky za odpověď, toho jsem si u roomů nevšiml... :)

 
Nahoru Odpovědět 4.3.2012 16:16
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.