Avatar
Neaktivní uživatel:

chci se zeptat jak jde udelat umelou inteligenci?

chci aby kdyz objekt A <ten za koho hral> kdyz bude honit objekt B <PC> aby Bčko před Ačkem utíkalo při blízkosti 40 ti pixelů

Odpovědět 11.6.2013 15:54
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Jiří Gracík:

Neřekl jsi nám v čem (budu hádat nějaké bludiště?) Ale dost pravděpodobně využiješ algorytmus vlny.

Nahoru Odpovědět 11.6.2013 15:58
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Davemal:

Hledat na internetu ja jsem taky něco hledal a našel jsem to, ale jsou i takové veci, které jsem hledal hodně dlouho a nenašel jsem, doporučuji hledat na internetu popřípadě se někoho zeptat.

 
Nahoru Odpovědět  -3 11.6.2013 15:58
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Luboš Běhounek (Satik):

Pokud bude mapa nejak clenita, tak asi nejdriv budes potrebovat algoritmus na hledani cest, pak uz ti jen bude stacit zjistit vzdalenost od nepritele a pokud je blizko, zjistit uhel mezi vami a vyrazit opacnym smerem.

Nahoru Odpovědět 11.6.2013 16:07
:)
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Lukáš Hruda (Luckin):

Můžeš nastínit, jak vypadá herní plocha a jaká je možnost pohybu?

 
Nahoru Odpovědět 11.6.2013 16:08
Avatar
Nahoru Odpovědět 11.6.2013 16:09
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Petr Nymsa:

Hledáš například algoritmus vlny, mám dojem (snad se nepletu) že je také označovaný jako A* path finding. Zde je popis http://www.itnetwork.cz/…y-v-bludisti. Nevím jaké jsou možnosti v gamemakeru, kdysi jsem v něm udělal skákačku a věřím že od té doby se vylepšil :).

Nahoru Odpovědět 11.6.2013 16:11
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Neaktivní uživatel:

vylepsil?
mam pocit ze jedina zmena je gm studio

ja pouzivam 8.0

diky za link :-)

Nahoru Odpovědět 11.6.2013 16:13
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
TomBen:

GM má vestavěný motion planning, takže stačí náhodně vybrat prázdné místo v opačném směru než se blíží hráč a nechat k němu nahledat cestu. Pokud nepotřebuješ opravdu složité inteligentní taktické uhýbání, tak je to triviální úkol.

Nahoru Odpovědět 11.6.2013 16:14
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Petr Nymsa:

Určitě se vylepšil samotný jazyk gml, nové funkce apod :). J možný že jsem používal nějakou verzi 4 ? Nebo to je moc pravěk nebo naopak verze 4 ještě nebyla a já absolutně nevím jaká to byla verze ? :D cca 6 let zpátky

Editováno 11.6.2013 16:17
Nahoru Odpovědět 11.6.2013 16:16
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Neaktivní uživatel:

ja zacinal s GM 8.0 pred rokem :D

Nahoru Odpovědět 11.6.2013 16:19
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Neaktivní uživatel:

Možný to je, od té doby se hodně zlepšil. Já začínal na v.6.1 a teď dělám v 8.0 už asi rok a půl.

Nahoru Odpovědět 8.7.2013 8:23
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
SpaceMan21
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
SpaceMan21:

Pokud se akce bude odehrávát v bludišti tak do stran umísti bloky stejné textury okolí a dej tam například tento příkaz:
Collision>objec­t_a>move_fixed_left

A nebo další primitivní več je že stejný příkaz u postavy za kterou hraješ tak zkopíruješ stejný příkaz pohybu a dáš ho za to monstrum a změníš rychlost.

object_A>move fixed>copy>ob­ject_b>paste>set_spe­ed_-2x

Nic jiného mě nenapadlo...

Nahoru Odpovědět 9.7.2013 12:53
Co víc, GM is COOL d-_-b
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na SpaceMan21
TomBen:

Nápady to nejsou špatné, ale odpovědět klikej vždycky tomu, kdo se ptal.
Neaktivní uživatel sice komentoval naposled, ale otázku měl Neaktivní uživatel.
I když teda nevím, jestli o to ještě jeví zájem...

Nahoru Odpovědět 9.7.2013 22:42
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
kl-vb
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
kl-vb:

tak nejlehčí AI je asi:

if(distance_to_object(objekt) < 40)
**{
...
}**
Editováno 9.7.2013 22:59
Nahoru Odpovědět 9.7.2013 22:58
www.kl-vbgames.g6.cz
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na kl-vb
TomBen:

To je asi pravda, ale pokud si člověk dá práci s napsáním kvalitní AI,
je pak výsledek řádově hratelnější. Rozhodně si myslím, že se vyplatí
strávit nad tím hodiny a snad i dny.

Nahoru Odpovědět 9.7.2013 23:03
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na kl-vb
TomBen:

BTW: Budeš dělat něco do Magického Léta?

Nahoru Odpovědět 9.7.2013 23:09
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
kl-vb
Redaktor
Avatar
Odpovídá na TomBen
kl-vb:

Samozdřejmě že jde k tomu napsat spoustu dalších věcí,ale na AI v prvním příspěvku to stačí.
AI k bouncymu jsem psal i týdny :D

Editováno 9.7.2013 23:10
Nahoru Odpovědět  +1 9.7.2013 23:09
www.kl-vbgames.g6.cz
Avatar
kl-vb
Redaktor
Avatar
Odpovídá na TomBen
kl-vb:

co se týče soutěže,zatím nevím,poradím se s grafikem.

Nahoru Odpovědět 9.7.2013 23:11
www.kl-vbgames.g6.cz
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na kl-vb
TomBen:

Určitě něco zkus, děláš celkem dobré věci a když máš stabilního grafika,
tak je to skoro luxus. :-)

Nahoru Odpovědět 9.7.2013 23:14
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Neaktivní uživatel:

Game Maker 4 - nepoužívala vlastní lib knihovny a rok vydání: 2003, Kompatibilita: Win32; x86, možná x64. Každopádně na Win95 to běhalo i na 8Mb Ram a 40 MHz procesoru...

Nahoru Odpovědět 9.8.2013 22:01
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 21 zpráv z 21.