Diskuze: Vykreslování neglobální proměnné

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Vykreslování neglobální proměnné

Avatar
Šimon Raichl
Redaktor
Avatar
Šimon Raichl:

Ahoj, dělám hru, ale mám problém. Jak udělat u jednoho objektu neglobální proměnnou a v druhém jí vykreslit. Díky za radu.

 
Odpovědět 29.7.2014 17:58
Avatar
Šimon Raichl
Redaktor
Avatar
Šimon Raichl:

Dobrý, už jsem to pořešil, ale divně.

 
Nahoru Odpovědět 30.7.2014 14:30
Avatar
Dominik Hošic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Šimon Raichl
Dominik Hošic:

Já to řeším vždy takto: název_objektu_ve_kte­rém_je_proměn­ná_inicializo­vána.proměnná

čili např.:

draw_text(x, y, obj_player.score);

Pokud jsi přišel na nějaké jiné řešení, tak se s ním klidně pochlub :)

Nahoru Odpovědět 1.8.2014 15:21
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
Šimon Raichl
Redaktor
Avatar
Šimon Raichl:

Vykreslil jsem v tom objektu text a sprite, ale jakmile jich tam bylo víc tak to blbo - přestalo to vykreslovat text, což teda vůbec nechápu, když každej objekt si vykresloval to "svoje". Ten tvůj postup by byl to samý, ale já jsem tu měl napsat, kdyby jich bylo víc

Editováno 1.8.2014 17:12
Akceptované řešení
+20 Zkušeností
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět 1.8.2014 17:11
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.