Avatar
David Mlčoch
Redaktor
Avatar
David Mlčoch:

Zdravím všechny čtenáře, mám dotaz ohledně věci s textem. Mám první roomku a v ni logo pozadi apod. a dole text a chci aby se ten text menil treba po 3 sekundach ale tk aby roomka byla stejna. Nejak si nevim rady, mozna je to banalni, ale opravdu me to nenapadlo
:DD

prosím o radu, díky lidi

 
Odpovědět 27.5.2014 21:05
Avatar
Dominik Hošic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Mlčoch
Dominik Hošic:

Máš ten text jako sprite a nebo vykreslen pomocí funkce draw_text?

Nahoru Odpovědět 28.5.2014 15:09
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
David Mlčoch
Redaktor
Avatar
David Mlčoch:

Mam to jako text, ale klidne to udelame jako aby se to vykreslilo pokud to bude jedina moznost

 
Nahoru Odpovědět 28.5.2014 17:15
Avatar
Kešu
Redaktor
Avatar
Kešu:

Jednoduše, text si ukládej do proměnný, kterou budeš vypisovat.
Měnění pak můžeš udělat třeba pomocí alarmů.
Create:

alarm[0]=room_speed*3;
state=0;
txt="";

Alarm 0:

state=(state+1) mod 5;
alarm[0]=room_speed*3;

Step:

switch (state){
case 0: txt="asd";break;
case 1: txt="asdf";break;
...
case 4: txt="posledni";break;
}

Draw:

draw_text(x,y,txt);
Editováno 28.5.2014 17:37
Nahoru Odpovědět 28.5.2014 17:34
All your base are belong to us!
Avatar
David Mlčoch
Redaktor
Avatar
David Mlčoch:

ježiši si moc hodný díkes, ja uz myslel ze se z toho po*eru, a jeste neco, jak udelat aby ten text jel treba doleva a po 4 sekundach zmizel, díkes vim ze jsem otravnej

 
Nahoru Odpovědět 29.5.2014 16:44
Avatar
Dominik Hošic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Mlčoch
Dominik Hošic:

Napadlo mě toto řešení..

Do Create:

alarm[1] = room_speed * 4;//alarm na 4 sekundy

Do Alarm 1:

instance_destroy();//zničí instanci

Do Step:

x -= 1; //odečte pozici X o 1(čili posune text o 1px doleva)

V Draw musí mít text souřadnice x, y:

draw_text(x, y, txt);
Nahoru Odpovědět 29.5.2014 17:07
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
Kešu
Redaktor
Avatar
Kešu:

Menší úprava.

Create:

offset=0;

Alarm 0:

offset=0;

Step:

offset+=.2;

Draw:

draw_text(x-floor(offset),y,txt);
Editováno 30.5.2014 10:26
Nahoru Odpovědět 30.5.2014 10:24
All your base are belong to us!
Avatar
David Mlčoch
Redaktor
Avatar
David Mlčoch:

díky kluci a funguje to i na automaticke prepinani mezo roomkami?

 
Nahoru Odpovědět 30.5.2014 14:37
Avatar
Dominik Hošic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Mlčoch
Dominik Hošic:

Tím myslíš, aby se ten text zobrazil při startu každé roomky?

Nahoru Odpovědět 30.5.2014 16:03
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
David Mlčoch
Redaktor
Avatar
David Mlčoch:

nn, myslim to tak, ze aby na zacatku, kdyz se hra spusti, aby tam nabehla roomka s logem a za 3 sekundy se roomka prepla tam byl treba nazev hry a pak by se to po 5 sekundach preplo na menu

 
Nahoru Odpovědět 30.5.2014 16:35
Avatar
Kešu
Redaktor
Avatar
Kešu:

Na přechod do roomu použij

room_goto(id nebo název roomu);
Editováno 31.5.2014 18:40
Nahoru Odpovědět 31.5.2014 18:39
All your base are belong to us!
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 11 zpráv z 11.