Diskuze: Znehybnění objektu

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Znehybnění objektu

Avatar
D8sGust
Člen
Avatar
D8sGust:

Zdravím, potřeboval bych poradit.
Jak docílit toho, aby se hráč po sebrání předmětu, na 5 vteřin zastavil a po té ho bylo možné znovu ovládat ?

Můj případ: Kuřák[Hráč] se dostane k cigaretě[předmět]. Kuřák se změní na animaci, kdy cigaretu kouří, ale po zmáčknutí šipky se zas vrátí na animaci chůze.Potřeboval bych, aby po sebrání nastala ta animace a tak 5 vteřin se nemohl hýbat , aby ta animace zůstala a po té zas mohl hrát.

 
Odpovědět 19.3.2014 18:05
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Davemal:

Já osobně bych to dělal přes promněné a alarmy.

Editováno 19.3.2014 20:41
 
Nahoru Odpovědět 19.3.2014 20:40
Avatar
chain
Redaktor
Avatar
Odpovídá na D8sGust
chain:

jj handa to vystihol
Premenna do create hraca - koureni=0; a=0
do stepu if koureni = 0 then (reaguj na klavesy pohybu) else (alarm alebo pocitanie premennej a do 100 a potom koureni =0)
napr.: (
if koureni =0 {
if keyboard.... then x+=2;
if keyboard....} else {if a<100 then a1=1 else {a=0; koureni =0;})
Jo a pri kolizii s cigaretou koureni =1;
dufam ze pomoze... a ze si to nechcel cez ikony. V tom pripade if koureni=1 then alarm a td...

Editováno 19.3.2014 21:44
 
Nahoru Odpovědět 19.3.2014 21:44
Avatar
D8sGust
Člen
Avatar
D8sGust:

Chain: díky, vyzkouším

Editováno 19.3.2014 21:45
 
Nahoru Odpovědět 19.3.2014 21:44
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.