Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Tomáš
Neregistrovaný
Avatar
Tomáš:28.10.2013 20:08

Zdravím, potřeboval bych pomoct, potřebuji zjistit jak udělat tak, aby když, kliknu na moje vytvořené tlačítko "info", které mi zobrazuje informace o daném objektu, aby se tam vypsali moje dané informace o objektu, jenže neumím to když ten objekt tzv. "upgraduju", druhým tlačítkem "upgrade" tzn. ten objekt má ze začátku např. 100 životu já ho vylepším na 120 životu, tak se změní informace, ale to tlačítko "info" když na to kliknu, tak už je neumí vypsat ty nové aktualizované, prosím pomoc.

 
Odpovědět
28.10.2013 20:08
Avatar
Odpovídá na
Zdeněk Pavlátka:28.10.2013 20:16

Piš trochu srozumitelně. Hodnoty číselných proměnných se do textu vkládají funkcí string:

"text pro vypsání" + string(prom) + "další text"
Nahoru Odpovědět
28.10.2013 20:16
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Tomáš
Neregistrovaný
Avatar
Tomáš:28.10.2013 20:29

Díky :)

 
Nahoru Odpovědět
28.10.2013 20:29
Avatar
Tomáš
Neregistrovaný
Avatar
Tomáš:28.10.2013 20:32

a ještě bych se chtěl zeptat, když těch ifnormaci tam je víc, jak to udělat aby to bylo zapsané v řádcích

 
Nahoru Odpovědět
28.10.2013 20:32
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
TomBen:28.10.2013 21:24

Když mezi uvozovkami odřádkuješ, bude odřádkovaný i výstup.
Např:

value=20; limit=50;
L='
';
print='Hodnota je'+L+string(value)+L+'z maxima '+L+string(limit);
Nahoru Odpovědět
28.10.2013 21:24
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na
Zdeněk Pavlátka:29.10.2013 7:25

Místo odřádkování mezi uvozovkami můžeš použít znak #. Ten značí v Game makeru konec řádky.

"...#..."
Nahoru Odpovědět
29.10.2013 7:25
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
TomBen:29.10.2013 14:50

Hm, to je dobré. To jsem ani nevěděl. :-)
Občas jsem použil desítky a třináctky, ale křížek je pěkně přehledný.

Nahoru Odpovědět
29.10.2013 14:50
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na TomBen
Zdeněk Pavlátka:29.10.2013 15:06

Stejné použití má i u vkládání textu do obrázků v editoru. Samotný znak # se vypisuje escape sekvencí( \# ).

Nahoru Odpovědět
29.10.2013 15:06
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
TomBen:29.10.2013 15:17

Přemýšlím, jestli to tam bylo vždycky i u starých verzí.
Kdysi jsem totiž dělal v GM skripty pro POV-Ray a tam bylo křížků
celkem dost. Nevzpomínám si, že bych je musel nějak řešit. Ale už
je to dlouho, tak to možná jen odnesl čas. :-)

Nahoru Odpovědět
29.10.2013 15:17
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na TomBen
Zdeněk Pavlátka:29.10.2013 15:29

První verze kterou jsem měl byla osmička. :D Takže s tim ti neporadim.

Nahoru Odpovědět
29.10.2013 15:29
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.