Avatar
Tomáš
Neregistrovaný
Avatar
Tomáš:

Zdravím, potřeboval bych pomoct, potřebuji zjistit jak udělat tak, aby když, kliknu na moje vytvořené tlačítko "info", které mi zobrazuje informace o daném objektu, aby se tam vypsali moje dané informace o objektu, jenže neumím to když ten objekt tzv. "upgraduju", druhým tlačítkem "upgrade" tzn. ten objekt má ze začátku např. 100 životu já ho vylepším na 120 životu, tak se změní informace, ale to tlačítko "info" když na to kliknu, tak už je neumí vypsat ty nové aktualizované, prosím pomoc.

 
Odpovědět 28.10.2013 20:08
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Tomáš
Zdeněk Pavlátka:

Piš trochu srozumitelně. Hodnoty číselných proměnných se do textu vkládají funkcí string:

"text pro vypsání" + string(prom) + "další text"
Nahoru Odpovědět 28.10.2013 20:16
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Tomáš
Neregistrovaný
Avatar
Tomáš:

Díky :)

 
Nahoru Odpovědět 28.10.2013 20:29
Avatar
Tomáš
Neregistrovaný
Avatar
Tomáš:

a ještě bych se chtěl zeptat, když těch ifnormaci tam je víc, jak to udělat aby to bylo zapsané v řádcích

 
Nahoru Odpovědět 28.10.2013 20:32
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Tomáš
TomBen:

Když mezi uvozovkami odřádkuješ, bude odřádkovaný i výstup.
Např:

value=20; limit=50;
L='
';
print='Hodnota je'+L+string(value)+L+'z maxima '+L+string(limit);
Nahoru Odpovědět 28.10.2013 21:24
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Tomáš
Zdeněk Pavlátka:

Místo odřádkování mezi uvozovkami můžeš použít znak #. Ten značí v Game makeru konec řádky.

"...#..."
Nahoru Odpovědět 29.10.2013 7:25
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
TomBen:

Hm, to je dobré. To jsem ani nevěděl. :-)
Občas jsem použil desítky a třináctky, ale křížek je pěkně přehledný.

Nahoru Odpovědět 29.10.2013 14:50
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na TomBen
Zdeněk Pavlátka:

Stejné použití má i u vkládání textu do obrázků v editoru. Samotný znak # se vypisuje escape sekvencí( \# ).

Nahoru Odpovědět 29.10.2013 15:06
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
TomBen:

Přemýšlím, jestli to tam bylo vždycky i u starých verzí.
Kdysi jsem totiž dělal v GM skripty pro POV-Ray a tam bylo křížků
celkem dost. Nevzpomínám si, že bych je musel nějak řešit. Ale už
je to dlouho, tak to možná jen odnesl čas. :-)

Nahoru Odpovědět 29.10.2013 15:17
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na TomBen
Zdeněk Pavlátka:

První verze kterou jsem měl byla osmička. :D Takže s tim ti neporadim.

Nahoru Odpovědět 29.10.2013 15:29
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.