Základní akce pomocí GML kódu - Hlavní sada 2 (Main 2)

Ostatní jazyky GameMaker GML Základní akce pomocí GML kódu - Hlavní sada 2 (Main 2)

Timing (časování)

'Set Alarm'

alarm[0]=hodnota;//0 -> číslo alarmu (0-11)

'Sleep'

sleep(číslo);//'číslo' je v milisekundách

'Set Timeline'

timeline_index=timeline;

'Set Timeline Position'

timeline_position=hodnota;

Info

'Display Message'

show_message('Ahoj');

'Show Info'

show_info();

'Show Video'

show_video(název_souboru,fullscreen,opakovat);//fullscreen a opakovat mají hodnoty 0 (ne) a 1 (ano)

Game (hra)

'Restart Game'

game_restart();

'End Game'

game_end();

'Save Game'

game_save(název_souboru);//název_souboru -> pod tímto názvem bude save uložen -> pište jej mezi uvozovky

'Load Game'
game_load(název_sou­boru);//název_sou­boru který má být nahrán -> pište jej mezi uvozovky

Resources Section

'Replace Sprite'

sprite_replace(ind,název_souboru,číslo_obrázku,přesný,průhledný,vyhladit,preload,xorig,yorig);
//přesný,průhledný,vyhladit,preload -> 0 (ne), 1 (ano)

'Replace Sound'

sound_replace(index,název_souboru,druh,loadonuse);
//loadonuse -> 0 (ne), 1 (ano)
//druhy jsou následující:
//0-normal
//1-background
//2-3d
//3-mmplayer

'Replace Background'

background_replace(ind,název_souboru,průhledný,vyhladit,preload);
//průhledný,vyhladit,preload -> 0 (ne), 1 (ano)

 

  Aktivity (1)

Článek pro vás napsal David Jančík [sczdavos]
Avatar
Autor je vášnivý programátor v .NET C# a PHP. Nezná slovo "nelze", nebojí se zkoušet nepoznané a pronikat do nových technologií.

Jak se ti líbí článek?
Celkem (4 hlasů) :
55555


 



 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!