Čaroděj Barbuk

Ostatní jazyky GameMaker Jednoduché hry Čaroděj Barbuk

Jste v kůži hodného čaroděje Barbuka. Poklidně si žijete ve vašem lese. Ale najednou se objevil zlý čaroděj Duksan. Duksan na váš les poslal odporné zrůdy, které váš les začali terorizovat. Tak se chopíte vašeho žezla a musíte bránit váš les. K obraňe budete mít k dispozici 4 elementy

  • Voda
  • Oheň
  • Kámen
  • speciální: Lenost

Hra nabídne

  • Vysokou obtížnost
  • 4 mise + boss fight
  • Barevnou grafiku

Kolik je hotovo ?

Hudba:100% ( royalty free music )

Grafika:100% ( Creeperak )

Kampaň:100% ( Creeperak )

Ostatní

Na hře pracuje : Jenom já

Rok výdání : 2013 (pokud to stihnu)

Novinky

30.7 2013: Tento týden jsem na hře pořádně máknul. Vypadá to že už je 30% hry hotové. Teďka asi budu pracovat na lepší grafice.

19.8 2013: Nová grafika zcela je hotová. Teď budu pracovat na otevřeném světě a boss fightu.

2.9 2013: Otevřený svět jsem zrušil. Akorát by to kazilo zážitek z kampaně. Místo otevřeného světa se můžete těšit na zábavnou kooperaci :)

20.9 2013: Hra je hotová. Mám velikou radost z toho, že jsem to dokázal :) . Ale na druhou stranu mě mrzí to, že jsem nestihl polovinu toho co jsem nasliboval. Konkrétně jsem nestihl kooperaci a cutscény, které jsou teď nahrazeny obrázkovým vyprávěním příběhu. Ale aspoň jsem se poučil z toho, že nesmím moc slibovat. Jinak jsem velmi zvědaví na to, co na hru řeknou porotci.

A ještě něco co bych vám chtěl říct

  1. Pokud narazíte na nějaké chyby, prosím napište mi zprávu a já tu chybu opravím
  2. U některých počítačů je hra rozmazaná. Pokud víte jak to opravit tak mi prosím napište jak, a já to v dalším updatu opravím.

Hodnocení poroty

Zirko (3 body) - Nápad na herní mechanismus dobrý, ale je tu velké Jenže. Hra mi přijde nevyvážená, možná až moc obtížná a vlastně bez motivace hrát. Nevím, jestli ta hra má více úrovní, ale já nevydržel déle jak minutu. Příšery se valí ze všech míst a energie je strašně málo. Co se týče grafiky, moc mě nezaujala. Fifty-fifty mohla to být dobrá hra, kdyby se vyvážila obtížnost a přidal nějaký prvek, který by více motivoval.

Vodáček (7 bodů) - Nepřátelé chodí už na prvním levelu poměrně rychle, možná by bylo dobrý kdyby se kouzla postupně přidávala a působila třeba jen na nějaká monstra
nápad: 8, hlavně za příběh
engine: 4, holt gamemaker
hratelnost: 5 za tutorial, 1b za instalátor
ovládání: 8
vzhled: malování prostě vede 7, ale spravedliví se opravdu nepíše takhle
zvuky: 10 podle mě velmi povedené!!

sdraco (7 bodů) - Další dobrý nápad, každé příšeře vadí něco jiného a valí se jich spoustu najednou. První levely jsou hned moc těžké, dále je obtížnost skoro stejná. Vypadá to na syndrom vývojáře, který svou hru tak moc testuje, že mu pak přijde lehká, ale člověk co to nikdy nehrál má na začátku nepříjemné chvilky :) Ve hře je nějaký příběh a více prostředí, což ji dělá zajímavou, obsahuje i tutoriál a docela dobré ozvučení. Nemám nic proti jednoduché grafice, ale tady je vidět, že jsi používal MSPaint (tlusté čáry a nevyhlazené hrany). Kdybys to samé udělal v nějakém vektorovém editoru, kreslil bys to úplně stejně, ale grafický zážitek by byl o level výše. Body beru opravdu jen za grafiku, jinak je to povedená hra.

Míša (7 bodů) - Dobrý nápad na hru, tenhle typ her mám opravdu ráda, jen je škoda nevalné grafiky.


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2013.

 

Stáhnout

Staženo 240x (14.24 MB)

 

  Aktivity (1)

Hru pro vás napsal Creeperak
Avatar
Mím koníčkem je tvorba her v Game Makeru. Také se vĕnuji tvobĕ jednoduchých prográmků v C#. Mím snem je vytvořit hru, ze které se všichni podělají strachy. Moje oblíbené hry jsou: Minecraft, Max Payne 3 a Hotline Miami.

Jak se ti líbí článek?
Celkem (1 hlasů) :
4444 4


 


Miniatura
Všechny články v sekci
GameMaker - Jednoduché hry
Miniatura
Následující článek
Game maker tutorial - Pong!

 

 

Komentáře
Zobrazit starší komentáře (8)

Avatar
Michael Olšavský:

Chtel bych vidět jak si napises vlastni engine v C++. Možná vykreslení jednoho obrázku je lehčí než zakládat projekt :-D ale jinak nesouhlasim. Ps.: dělal jsem v unity, tak c++ s DirectX

 
Odpovědět 21.9.2013 10:50
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Vojtěch Pospíchal:

Víš že v Unity je možnost programovat v C++? Jak dlouho jsi s Unity dělal?

 
Odpovědět 21.9.2013 11:01
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Michael Olšavský:

Jsi si jistý, že je to C++? Lze programovat v C#, Javascript, Boo a tvořit shadery. Možná ty shadery ti připomínají C++. Pak ještě můžeš nalinkovat DLL C++. Každopádně já se tu nebavím o možnostech Unity. Snad chápeš, že použití enginu je jednoduší, než si to všechno psát od znovu. To mi nemůžeš vyvrátit. Navíc Unity obsahuje i editory apod., takže to není jen samotný engine.

 
Odpovědět  +1 21.9.2013 11:13
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Vojtěch Pospíchal:

Problém je v tom, že ty jsi nepochopil princip unity. Jistě že je snažší použít Unity, než celou hru z ničeho naprogramovat v C++. Jenže Unity je navrženo tak, aby podporovalo plug-iny. Prakticky každou část enginu si můžeš pomocí Plug-Inů které se programují v C++ změnit. Všechno se tam dá dělat stejně složitě jako se to dělá v C++. Editor ani nic podobného není v Unity potřeba. Vše se dá naprogramovat tak jako v C++.

 
Odpovědět 21.9.2013 11:19
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Michael Olšavský:

To je sice pěkné, ale to, že změním jednu součást enginu neznamená, že musím dělat celý engine. Vše můžeš napsat složitě. Ale proč to dělat, když nemusíš, že? A pochybuji, že by jsi používal Unity, kdyby jsi ho chtěl celé přepsat. Jaký to pak má smysl?

 
Odpovědět 21.9.2013 11:27
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Vojtěch Pospíchal:

Část Unity skutečně mám přepsaný pro své vlastní použití. Vzhledem k tomu že se poslední dobou převážně zaměřuji na mobilní platformy, má to opravdu velký smysl vzhledem k tomu, že Unity nemá v podstatě žádnou podporu pro 2D. Změnit jednu část znamená změnit opravdu podstatnou část, vzhledem k různosti použití tohoto nástroje. Přepsat Unity celé je skutečně nesmysl, už vzhledem k tomu kolik času by to zabralo. Ale smysl by to mělo. Představ si nějaký opravdu velkolepý projek ve 2D. Myslíš že by na něj nějaký vývojář zvolil Unity? Asi ne že. A proč? Protože by to bylo složitější než celou hru udělat ve 3D. No a tak jsem si část Unity přepsal a nyní se ve 2D dělá stejně dobře jako v každém jiném 2D enginu.

 
Odpovědět 21.9.2013 11:42
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Vojtěch Pospíchal:

Ovšem ukončeme tuto diskuzi. Je to naprosto nesmyslné, protože vidím, že nemáš chuť nechat se přesvědčit o opaku tvého tvrzení a jen tu spamujeme hru do soutěže.

 
Odpovědět 21.9.2013 11:44
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Michael Olšavský:

Souhlasím. Dokonce i souhlasím s tvou argumentací. Avšak dovolím si přidat konečný výsledek. Pokud chceš tvořit něco, na co engine není dělaný, proč si to nepřipsat. Ale to už rovnou můžu využít jiný engine, který je naopak napsaný pro 2D. Ikdyž bych si asi napsal svůj.

 
Odpovědět  +1 21.9.2013 11:53
Avatar
Creeperak
Redaktor
Avatar
Creeperak:

Děkuji vám všem za hodnocení. Sice jsem na posledním místě, ale jelikož jsem to čekal, tak mi to vůbec nevadí. Co se týče té grafiky, program Malování jsem použil protože v žádném jiném se nevyznám. Ale jak se naučím dělat grafiku v např. Inscape tak udělám update, kde bude nová grafika.

P.S. doufám že bude další soutěž.

 
Odpovědět 1.10.2013 15:46
Avatar
Osel
Člen
Avatar
Odpovídá na Creeperak
Osel:

Účast se cení ! :)

 
Odpovědět 1.10.2013 15:51
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 18. Zobrazit vše