Dungeon heroes

Ostatní jazyky GameMaker Ostatní Dungeon heroes

Dungeon Heroes je RPG typu dungeon crawl.

Čo ponúka?

  • ťahové súboje
  • výber postáv
  • skladanie vlastných kúziel
  • vylepšovanie výbavy
  • hádanky
  • tajné chodby a miestnosti
  • intenzívne súboje s bossmi

Na hre pracujeme od začiatku roka 2014. Hra je lokalizovaná v anglickom jazyku. Dostupná demo verzia obsahuje kompletné prvé podlažie, v ktorom sa hráč zoznámi so všetkými dôležitými prvkami hry a odkryje úvod príbehovej línie.

Momentálne sme sa teda dostali do štádia, kedy chceme výsledok našej práce ukázať a poznať vaše dojmy, aby sme v tvorbe mohli pokračovať tým správnym smerom. Budeme preto vďační za každý názor a konštruktívne pripomienky.

Kompatibilita: Windows XP/Vista/7/8


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2014.

 

Stáhnout

Staženo 264x (24.13 MB)

 

  Aktivity (1)

Hru pro vás napsal chain
Avatar
Venuje sa grafike, objektovemu programovaniu, vyuke a osobnemu rozvoju

Jak se ti líbí článek?
Ještě nikdo nehodnotil, buď první!


 


Miniatura
Všechny články v sekci
GameMaker - Ostatní

 

 

Komentáře
Zobrazit starší komentáře (12)

Avatar
Vojtěch Pospíchal:

GameMaker studio nebo starší verze?

 
Odpovědět 25.2.2014 14:59
Avatar
chain
Redaktor
Avatar
chain:

Zaklad bol v 8.1 - teda prvych par riadkov, ale nakolko je licencne k dispozicii a aj bola verzia GM:Studio 1.2 tak to koder prehodil. (Nadaval sice na nekompatibilitu v par pripadoch, ale nakoniec to dal;) hold frajer).

 
Odpovědět 25.2.2014 15:12
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Takže mé aktuální postřehy:

Grafika je fakt super, muselo to dát práci.

Máte obrácený kurzor, hrozně mě to deprimuje :D

Jak již bylo řečeno, chtěl bych chodit WSAD, taky proto, že chci chodit i do stran a ne se stále otáčet.

Pokud máte hru naprogramovanou v 3D režimu, mohli byste udělat plynulé přechody při pohybu. Pohyb by byl stále krokový a po polích, otáčení po 90 stupních, ale mezi tím by byla velmi rychlá animace. Zlepšuje to zážitek, podívejte se na videa Legend of Grimrock, je to remake Dungeon Mastera a borci prodali 600.000 kopií po pětistovce, takže to je asi pro hráče zajímavý. V dungeonech se občas dělalo, že se podlaha a strop každý lichý krok zrcadlila, dělá to dojem že nejste stále na místě, ale že se mění.

Hra se zdá být dělaná na poměr stran 4:3, což je škoda, v 16:9 je vidět, že je to roztažené.

Když jsem umřel, tak jsem to ani nepoznal, mrtví by měli mít místo obličeje lebku.

Přijde mi divné, že mohou útočit 3 mečem, většinou jsou 2 postavy ve frontu a vzadu je kouzelník a lukostřelec/vrhač něčeho.

Určitě to budu ještě hrát.

Editováno 25.2.2014 15:55
Odpovědět  +1 25.2.2014 15:54
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Hynek
Redaktor
Avatar
David Hynek:

mě do uložilo jen s koncovkou part. Proto jsem se ptal. teď už je to exe... jdu to zkusit :) Dungeom Master v novém :)

Odpovědět 25.2.2014 16:10
Čím víc vím, tím víc věcí nevím.
Avatar
Spiky
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Spiky:

WASD ovladania sa dockate, ale nie dnes ani zajtra.

Postava, aj ked nema ziadne HP, nie je mrtva, iba neschopna boja. Znamena to, ze ak si aktualne v konflikte s nepriatelom, nemozes sa aktivne zapojit do boja. Mozes si to prirovnat k tazkemu zraneniu. Boj konci az v pripade, ked su vsetci 4 clenovia neschopni bojovat. Ak to zvladne aspon jeden, po boji sa moze cela parta doliecit. Experience z daneho suboja vsak dostane iba ten, kto ho ustal.

Preco som to tak urobil? Mna ako hraca hrozne frustrovalo, ked som hral podobnu hru a na konci boja mi niekto umrel. Musel som loadovat a skusat to cele znovu. Tu staci boj vyhrat a padlych clenov po boji postavit na nohy, ci uz lektvarom alebo spankom. Je to mozno pre tento zaner netradicne, ale pre mna ako hraca zaujimave riesenie.

@Legend of Grimrock: zabudol si dodat, ze borci to mali ako plateny job. My mame zivoty, ktore nemozme dat stranou a vyhradit si cely volny cas na tvorbu hier momentalne nie je mozne. Engine funguje skoro na rovnakom principe ako Wizardry 7, tzn obrazovka sa sklada z niekolkych kusov a podla pozicii objektov v okoli hraca vykresli pohlad pre hraca. Plynuly pohyb nie je mozne v nasom systeme spravit.

 
Odpovědět 25.2.2014 16:46
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Spiky
David Čápka:

GrimRock je Indie hra, nikdo ty lidi při vývoji neplatil. Že máte životy není argument k tomu, abyste to neudělali přes 3D engine, právě naopak, zbytečně jste si přidělali práci. 3D jsem v GM dělal a s pomocí toho enginu je to jednodušší, než to skládat po obrázcích a taky byste to mohli animovat. Ale to už asi nemá smysl řešit.

Neschopnost boje je fajn nápad, postava by ale v tu chvíli měla být třeba průhledná.

Odpovědět  +2 25.2.2014 18:25
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Spiky
David Čápka:

Koukni ještě na tohle: http://www.youtube.com/watch?… Dej si to na 4:15. Je to jednoduchý 3D engine, zobrazuje jen pravoúhlé zdi, všechno je jen jako obrázek. IMHO byste to ještě mohli předělat, oslovilo by to víc lidí a ten engine bych napsal za odpoledne a to v GM nedělám, určitě byste to měli za chvíli. Když už máte takovou kopu grafiky, tak je škoda to takhle omezovat. BTW plánujete to pak prodávat? Klidně bych si jednu kopii koupil a myslím, že je víc takových lidí.

Odpovědět 25.2.2014 19:54
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
jerabina
Člen
Avatar
jerabina:

Kdyby to bylo dodělané, tak bych si to také rád koupil.
Ale jestli chceš poradit nějaký titul se kterým by si se chytnul, tak to je počítačové ztvárnění anime Sword Art Online. Pro bližší info Soukromou zprávu pošli, nechci to tady sdělovat všem ;)

Odpovědět 25.2.2014 20:09
Když tě všechno zradilo, pomůže ti kladivo!
Avatar
Spiky
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Spiky:

Od zaciatku som vedel, ze robim skokovy pohyb. Rozhodol som sa tak preto, ze sme chceli hru priblizit titulom zlatej ery dungeonov, nie Legend of Grimrock. LoG navyse prinasa bezkonkurencne moznosti na tvorbu vlastnych levelov takmer bez obmedzeni, tvorit klon by nemalo najmensi vyznam. Je mi jasne, ze dnesna generacia nema taku predstavivost a ze potrebuje dobru grafiku. Dungeon je ako kniha, dava hracovi podnet, ale zvysok si musi domysliet sam, aspon u mna to tak vzdy fungovalo a preto mali tieto hry pre mna svoje caro a aj preto vznika Dungeon Heroes. Dakujem za nazor, ale skokovy pohyb chcem zachovat.

 
Odpovědět 25.2.2014 20:34
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Spiky
David Čápka:

Ten pohyb můžeš zachovat i s 3D enginem a dát třeba do menu on/off. Jak myslíš no, nebudu ti do toho kecat :P

Odpovědět 25.2.2014 20:41
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 22. Zobrazit vše