Kostrón 3

Ostatní jazyky GameMaker Bludišťovky Kostrón 3

Kostrón 3 je jednoduchá, ale chytlavá bludišťová hra vytvořená v Game Makeru. Ve hře se snažíte v roli kostry vyhýbat nepřátelům, sbírat ovoce a dojít až do posledního levelu. Hra bude mít několik rozšíření, které zde budou již brzy publikovány.

Hero's trial je rozšíření pro hru Kostrón.

Obsah:

  • jeden nový nepřítel
  • změna postavy pomocí klávesy p
  • nová mise
  • bonusová mise ke které se dostanete až dohrajete základní mise

Galerie


 

Stáhnout

Staženo 256x (4.46 MB)

 

  Aktivity (1)

Hru pro vás napsal Kenzo Software
Avatar

Jak se ti líbí článek?
Celkem (2 hlasů) :
1.51.5 1.51.51.5


 


Miniatura
Všechny články v sekci
GameMaker - Bludišťovky

 

 

Komentáře

Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:

Hehe, to je dobrý.
Hezky si u toho odpočinu. To je hezky odpočinková hra, hezky na večer se mi to bezva hraje.

Hele, moc zábavný to teda upřímně neni, dělá se tam pořád to samý, ale na odpočinek fajn. A ten zvuk při kontaktu s nepřítelem, uplně jsem vylít ze židle z mého odpočinku najednou ten zvuk :O .
Pak ještě úvodní logo Game maker, starý načítání, sprity z GM... Hele, kdybys to udělal jako tutoriál, je to fajn, ale jako hra bych to ještě trochu dodělal.

Odpovědět 6.2.2012 18:23
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Kenzo Software
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
Kenzo Software:

Ta hra má graficky vycházet z mé první hry kterou jsem v GM vytvořil a nazval ji kostrón, tehdy jsem použil grafiku ze základního balíčku GM a tak ji používám doposud, skus si stáhnout rozšíření hero's trial, třeba se ti zapíbí;)

 
Odpovědět 6.2.2012 18:34
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Kenzo Software
Darkmagic:

Neřekl jsem, že se mi nelíbí, je docela dobrá.

Odpovědět 6.2.2012 20:19
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Kenzo Software
David Čápka:

Hra není tak špatná, ale je velká škoda té výchozí grafiky, absence příběhu atd. Originalita nulová a přitom by stačilo tak málo a dodat nějaký jednoduchý příběh třeba formou odklikávacích obrázků jako komixu. Postavička přeci nemusí pořád běhat v tom samém bludišti, mohlo by se měnit alespoň prostředí (hrad, temný les v noci, hřbitov, louka...) a místo náhodně naklikaných levelů by to mohlo dávat celé smysl, např že se Kostrón odněkud vrací (ze záhrobí) a musí se probojovat pořes lokace aby dokončil svůj úkol (pomstít se tomu, kdo ho pohřbil zaživa, hra by pak mohla začínat krátkou animací, že se otevírá rakev atd.). Takhle je to bez příběhu, bez cíle, možná to ani není hra, spíše jen ovládání postavičky, protože hra vypráví nějaký příběh.

Jediné, co se mi líbí, je jiné pozadí u nových levelů a také to, že jsou levely těžší a objevují se nové přéšery.

Odpovědět 8.2.2012 12:54
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Kenzo Software
Redaktor
Avatar
Kenzo Software:

Hošani, díky této hře mám prvenství: nejhorší hra na islandsoft.cz :P, a tak jsem se rozhodl, že až dokončím racing emotion a projekt UFO ATTACK, dám se na čtyřku, která snad bude lepší;).
Kostrón jednočka byla má první hra v GM. Tvořil jsem jí hodně dlouho a nakonec to mělo 1 level a dalo se projít zdí :P. Ve dvojce se už nedalo projít zdí a byli tam 2 nový nepřátelé.
Trojka byla stejně jako jednička jen takový test. Jednička byla test v GM a trojka test na Islandsoft. dvojka byl jen upgrade jedničky, Protože to beru sportovně, vvznikne i čtyřka a kdybych to tak nebral nevznikla by ani dvojka a trojka.
Takže se můžete těšit tak na říjen.
P.S. Dneska není apríl takže nekecám:D

 
Odpovědět 8.6.2012 18:08
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.