4DIR

Ostatní jazyky GameMaker 4DIR

Jedná sa o hru robenú do súťaže One Level Game typu plošinovka(téma). Názov 4DIR ma napadol akože síce je povolených viac znakov písmen ale takýto ma napadol. 4DIR spočíva v tom že 4 je číslo a dir je akože skrátené slovo direction, celé to v preklade znamená 4 smery. Táto plošinovka nie je len taká obyčajná, ono sa tam budú meniť smery gravitácie, možno si to všimnete inak ale naozaj je to len jeden level.

Hrateľnosť:

Hrajete sa do roli malej laboratórnej myšky, ktorá má o trochu väčšiu inteligenciu ako človek a úlohou hry je pozbierať všetky diamanty, ktoré sú rozložené po mape ale bude v tom háčik, ak vezmete jeden, zmení sa smer a budete musieť reagovať inak na to ako predtým. Popis a príbeh nájdete priamo v hre. Čo sa týka navigačných bodov, niesu tam len s toho dôvodu aby to nebolo príliš jednoduché ale si to sami uvedomíte, keď to budete prechádzať. Samozrejme chcekpointy sú tam, po zobratí diamantu, dôvod je že nie pre každého by to bolo jednoduché.

Zvyšok:

Grafika je celá moja, nič z internetu, nič odcudzené či zobraté. Urobil som to v štýle pixel-art, nič som z internetu nebral žiadny pixel-art, jednoducho tento krát som si spravil vlastnú. Čo sa týka pesničky, je tam len jedna, ktorá bola na neoficiálnej mape z hry UT2004. Zvuky tam niesu, nemal som žiadne po ruke a ani nevedel, ktorý tam dať. Rozlíšenie hry je 384×384.


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2010.

 

Stáhnout

Staženo 253x (6.25 MB)

 

  Aktivity (2)

Hru pro vás napsal ipq
Avatar

Jak se ti líbí článek?
Celkem (1 hlasů) :
55555


 


Miniatura
Všechny články v sekci
GameMaker - české návody a komunita

 

 

Komentáře

Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
matesax:

Celkem kruté, ale mám pár výtek - ten ocas!!! :) Celkově ta myš je jak prkno - ale nejvýraznější je ten ocas - bodlák... :) Ovládání příliš přímočaré jest - ovšem ve spojení s mým dalším bodem by mi to nevadilo - naopak - tedy: dost bych ocenil checkpointy - jenom se dotknu šipky a už spím pod kytičkama,... :)

 
Odpovědět 17.7.2012 20:15
Avatar
ipq
Redaktor
Avatar
ipq:

@matesax: Chvost ako bodliak? Jo chápem to, grafiku som nedoriešil, tím že som ju úplne sám robil a tím že to bolo do súťaže, tak som musel moc rýchlo na tom robiť, kvôli tomu som ani poriadne nedoriešil tie bodliaky. Checkpointy tam sú ale len u diamantov, nemal som tušenie, že pre viacerých to bude viac náročnejšie než som si myslel. Najlepšie sa úplne tým bodákom vyhnúť. Inak dík za hodnotenie.:)

 
Odpovědět 18.7.2012 14:55
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na ipq
matesax:

Chtěl jsem jen naznačit, že ten ocas je téměř kolmo nahoru a ani se nepohne,... Jde mi o to, že dojdu těsně k místu určení, zabiji se a jedu znova - prvních 15 minut jsem se nedostal k žádnému diamantu,... :)

 
Odpovědět 18.7.2012 15:01
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na ipq
matesax:

Ale zase chválím mrkání!!

 
Odpovědět 18.7.2012 15:02
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Tohle je dobré a skvělá hudba :) Jen nějaké checkpointy by se hodily.

Odpovědět 18.7.2012 16:50
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Aha teď čtu, že tam nejsou schválně :)

Odpovědět 18.7.2012 16:52
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
matesax:

Jsou tam - jen jich je málo (alespoň pro mě :) ),...

 
Odpovědět 18.7.2012 18:12
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na ipq
matesax:

Hru jsem dohrál - předem chci říci, že se mi hra velmi líbila - jenže mám dosti negativní kritiky. Nehraje se na body ani na životy - ani na nic podobného - takže smrt to zbytečně prodlužuje - hra je příliš krátká - a prodlužuje ji jen ta smrt. Hru bych prodloužil spíše nějak jinak - tedy hrou na levely - místo smrti by mohl být replay - tedy přehrání hry pozpátku - to by si udělal sám uživatel (nemusel by jsi to nijak definovat - stačilo by uchovávat poslední munutu hry - a až tam by se mohl hráč vrátit). Hru bych prodloužil neprůchodnými místy - hlavolamy - které by se musely vyřešit - až pak by šlo bezpečně projít,... Umožnil bych podívat se trochu před sebe - za sebe, nahoru a dolů,... Přidal bych slepá místa. Mohlo by býti více možností,... Ještě něco jsem měl na srdci, ale už to nemám v hlavě,... :)

 
Odpovědět 18.7.2012 19:27
Avatar
ipq
Redaktor
Avatar
Odpovídá na matesax
ipq:

Ako som spomínal, robil som to do súťaže, takže na rýchlo, len vytvorenie základu plošiny t.j. toho enginu sa mi podarilo vytvoriť za 10 minut a tím že to bolo do "One Level Game", tak malo to obsahovať jeden level. Je pravda že som to moc s animáciou dobre nevyriešil(mrkanie očí bolo jediné, čo ma napadlo ako zvyšková animácia inšpirovaná s hry Facewound aby tá myš nevyzerala ako neživá). Grafika mi zabrala skoro týždeň. Ale keď budem mať nový PC hardware, tak sa rozohdujem, že možno začnem s novou verziou u tejto hry a Foxkeho odložím ako druhé.

 
Odpovědět 18.7.2012 23:05
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.