Diskuze: 3D objekt jako nepřítel a další.

Ostatní jazyky Petr Lite Petr 3D objekt jako nepřítel a další.

Avatar
salys97
Člen
Avatar
salys97:

Ahoj mám 2 problémy.
Začal jsem v petrovi cca před 6 měsíci takže netuším jak tyto problémy vyřešit.
Ten první- pracuji na hře stylu fps a jako základní engine jsem použil minotaura a teď ho chci zaměnit za 3d model ale mám problém s tím že je vždy na stejném úhlu a není natočen ke kameře tak se chci zeptat jak na to?
A teď ten druhej- Lze použít jako mapu pro generování minotaurů obrázek? myslím že něco podobného je u hry kóta 236.A nebo se musí nějak udávat na jednotlivého minotaura souřadnice?

Editováno 3.7.2014 23:32
 
Odpovědět 3.7.2014 23:31
Avatar
Panda38
Redaktor
Avatar
Odpovídá na salys97
Panda38:

U původní verze jsou minotauři 2D objekt, který je automaticky natáčen ke kameře. Pokud se použije 3D objekt, musí se opakovaně procházet všechny minotaury a natáčet je ke kameře programově - tj. z rozdílů souřadnic minotaura a kamery vypočítat směrový úhel a ten pak použít pro Y rotaci.

Ve hře Kóta236 se obrázek používá ke generování výškové mapy terénu a k otexturování terénu. Souřadnice pro generování objektů jsou uchované v políčkové mapě - jako čísla na příslušných políčkách.

 
Nahoru Odpovědět 4.7.2014 20:25
Avatar
salys97
Člen
Avatar
salys97:

Děkuji moc.

 
Nahoru Odpovědět 4.7.2014 22:48
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.