Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
matesax:

Dobrý den,
mám takový drobný problém. Ve své hře jsem měl jen jednu hudbu, ta šla bez problému-žádný zvuk ze hry ji nepřerušil-využil jsem logického příznaku-klikne poprvé-zapnuto, podruhé-vypnuto,... No a tomuto jsem nadřadil příkaz shodnost textů-pokud si tedy hráč vybere hudbu číslo jedna. zapnese hudba jedna atd.,... To funguje bez chybičky. Ta první hudba, co jsem tam měl hraje pořád bez přerušení. Ale ta další se už při nějakém zvuku ze hry přeruší-přitom je nastavena úplně stejně. Jinak jedná se o hudby wav a mp3-takže jsou zprovozněny přes zvuk a ne pomocí prvku hudba. Rozlišovací k´d jsem zkoušel-a pořád funguje jen ta první hudba-přitom je teď až druhá. Pochopitelně mám všude nepřerušovat hrající zvuk-avšak, když to vypnu, ta první hudba hraje bez problému. Ještě jsem zkoušel dát každé hudbě jiný příznak-též nic. Za pomoc děkuji.

 
Odpovědět 9.4.2012 6:22
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
matesax:

Tak se omlouvám-přišel jsem si n to sám-jediný rozdíl mezi těmi hudbami byl formát-překonvertováno na wav a jede to. :)

 
Nahoru Odpovědět 9.4.2012 6:56
Avatar
Panda38
Redaktor
Avatar
Odpovídá na matesax
Panda38:

Ano, mixovat dohromady se dají jen nekomprimované zvuky PCM. Když je třeba použít kompresi zvuku (kvůli zmenšení velikosti programu - buď MP3 nebo ADPCM), tak je nutné zvuk po spuštění programu nejdříve dekomprimovat na PCM (je tam na to prvek), aby se to mohlo mixovat s jinými zvuky.

 
Nahoru Odpovědět 18.4.2012 11:24
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.