Diskuze: Výpis skóre

Ostatní jazyky Petr Lite Petr Výpis skóre

Avatar
Matěj Andrle
Neregistrovaný
Avatar
Matěj Andrle:

Dobrý den,
vytvořil jsem si proměnnou "Skóre" která se přímoúměrně zvyšuje s počtem zabitých nepřátel. Jen potřebuji aby se mi ve hře zobrazovala jako text. Vytvořil jsem funkci, kde je číslo proměnné převedeno do textového tvaru a sloučeno s textem "Skóre: ". Vše vloženo ve funkci "Text". Dále je tam nastavení šířky výpisu-na 5 a samotný prvkek "výpis textu". Text k výpisu je funkce "Text skóre"+ zbytek parametrů. Toto mi nefunguje, tak bych chtěl poprosit o radu, jak to mám převést na texturu-jedná se o 3D program ve fullscreenu. A Plochu potřebuji, tak pokud ji bude třeba vymazat, tak mi prosím poraďte, jak nastavit hru na Plochu 2. Děkuji.

 
Odpovědět 13.2.2012 16:52
Avatar
Matěj Andrle
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na Matěj Andrle
Matěj Andrle:

Teda já blbnu-plochu mohu bezproblému zprůhlednit.

 
Nahoru Odpovědět 13.2.2012 16:58
Avatar
Matěj Andrle
Neregistrovaný
Avatar
Matěj Andrle:

Tak jsem si na to nakonec přišel sám, ale mám ještě jeden problém. Vytvořil jsem skci střelba dle návodu na 3D bludiště. Přidal jsem však obládání otočení nahoru a otočení dolů (podle osy X) a rád bych, aby otočeným směrem bylo i stříleno. Děkuji.

 
Nahoru Odpovědět 14.2.2012 14:43
Avatar
Panda38
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Matěj Andrle
Panda38:

Se střelou pohybujete pomocí goniometrických funkcí, stejně jako s pohybem postavy. To znamená: uběhlý_přírus­tek_času * rychlost_střely * sin nebo cos úhlu. Pro přírustek souřadnice X a Z se vyjde z úhlu otočení Y, pro přírustek souřadnice Y (výška) z úhlu náklonu X.

 
Nahoru Odpovědět 16.2.2012 18:19
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.