WME - Založení nové scény

Ostatní jazyky Wintermute Engine WME - Založení nové scény


 

  Aktivity (1)

Článek pro vás napsal Michal Hagrid Ahedov
Avatar
Autor se věnuje mnoha věcem mnoho let, momentálně prohání tablet v Corel Painteru a Photoshopu. Jeho vášní je převážně 3D grafika, ale kolem IT se nebrání ničemu.

Jak se ti líbí článek?
Celkem (2 hlasů) :
55555


 


Miniatura
Předchozí článek
WME - Založení nového projektu
Miniatura
Všechny články v sekci
Wintermute Engine
Miniatura
Následující článek
WME - Podlaha a aktivní oblasti

 

 

Komentáře

Avatar
albertpatera
Redaktor
Avatar
albertpatera:

ahoj chci se zeptat, jestli b se nějak dala změnit postava, díky

 
Odpovědět 4.5.2012 21:56
Avatar
HNM
Neregistrovaný
Avatar
HNM:

ahoj, jak zařídit, aby se postava mohla pohybovat mezi dvěmy rozdílnými scénami (lokacemi) ?

 
Odpovědět 12.5.2012 21:02
Avatar
Odpovídá na albertpatera
Michal Hagrid Ahedov:

Postavu lze vytvořit několika způsoby - ten nejjednodušší je, že vytovříš své vlastní sady obrázků chůze - ideálně z osmi směrů a naimportuješ je do složky actor. Podívej se do této složky a projdi si strukturu, každá složka obsahuje takzvané sprity, kde jsou vytvořeny jednotlivé animace. Plánuji na tohle téma ještě vytvořit nějaký tutoriál, ale momentálně mi většinu času zabírá Blender.

Odpovědět 14.5.2012 13:37
I vepřík je rozptýlen, setká-li se s motýlem.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.