Dračák v konzoli v Pythonu

Python Dračák v konzoli v Pythonu

Dlouho jsem nedělal v Pythonu a zrovna jsme dostali úkol do školy, tak mě napadlo vytvořit jednoduchý engine pro konzolový Dračák. Pro ty, kdo neví o co jde: Dračák (Dračí doupě\Dungeons & Dragons) je americká hra na hrdiny. Hráč se probojovává skrz mapy a podle svých akcí ovlivňuje příběh. Celý koncept je též znám pod názvem gamebook.

wikimedia.org/

Zdroj obrázku: wikimedia.org/

Přiložený soubor obsahuje zdrojový kód a vývojové diagramy. Jde o aplikaci publikovanou pro studijní účely. Máš-li s kódem jiné záměry, zeptej se prosím autora. :-)


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2015.

 

Stáhnout

Staženo 235x (94.18 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce python

 

  Aktivity (1)

Hru pro vás napsal Inoue Yūki
Avatar
Autor se věnuje zejména programovacím jazykům typu PHP. Čas od času si napíše program v Pythonu. Zajímá ho Japonsko (kultura a jazyk) a samozřejmě hledání zdrojáku z Metrixu.

Jak se ti líbí článek?
Celkem (1 hlasů) :
55555


 


Miniatura
Všechny články v sekci
Python

 

 

Komentáře
Zobrazit starší komentáře (5)

Avatar
Inoue Yūki
Redaktor
Avatar
Inoue Yūki:

Snad odpustíš volnější terminologii, sám s tím nejsem moc obeznámen. Jestli chceš, změním to. :)

Odpovědět 5.2.2015 17:06
Avatar
Odpovídá na Inoue Yūki
Martin Vejvoda:

v pohodě ;) jak říkám, je to jen malá poznámka

Odpovědět 5.2.2015 17:09
while (!asleep()) sheep++;
Avatar
David Hanina
Člen
Avatar
David Hanina:

Taky jsem vždy chtěl vytvořit něco podobnýho, ale bohužel vždy jsem ztratil trpělivost po pár řádcích, při představě kolik možností by tam muselo být a přitom, aby to bylo náhodné :( a jak už zmínil Inoue, k čemu jsou ti dnešní "flappy ptáci" apod. když stejně po 5 minutách omrzí.

 
Odpovědět 10.2.2015 19:12
Avatar
Inoue Yūki
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Hanina
Inoue Yūki:

Nyní pracuji na své druhé vizuální novele (což funguje na podobném principu). Není to tak těžké jak se může z prvu zdát. Musíš to mít dobře rozvrhnuté a za dvacet dní můžeš mít scénář s dvaceti tisíci slovy. 27 000 slov (taková středně dlouhá VN) mně trvalo pět měsíců včetně vymyšlení konceptu. To jsem byl ale dost vytížený, jsem si více než jistý, že se to dá stihnout v kratším čase. :)

Editováno 10.2.2015 20:42
Odpovědět 10.2.2015 20:41
Avatar
ondrasekno04
Člen
Avatar
ondrasekno04:

Jakým souborem se to spouští ? Jen tak pro zajímavost ... :`

 
Odpovědět 14.2.2015 19:00
Avatar
Inoue Yūki
Redaktor
Avatar
Odpovídá na ondrasekno04
Inoue Yūki:

Teď nevím přesně názvy těch souborů, ale myslím, že se jmenuje DragonRealm.py. :)

Odpovědět 14.2.2015 19:01
Avatar
ondrasekno04
Člen
Avatar
ondrasekno04:

A proč mi to po chvilce vypíše

--KONEC UKÁZKY--

?

 
Odpovědět 14.2.2015 19:05
Avatar
Inoue Yūki
Redaktor
Avatar
Odpovídá na ondrasekno04
Inoue Yūki:

Protože to nemá být plná hra, ale ukázka jednoduché procedurální aplikace v Pythonu-

Odpovědět 14.2.2015 19:08
Avatar
Tomáš Pařízek:

Ahoj.
Proč používáš tak staré metody Pythonu?

 
Odpovědět 13. srpna 16:29
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 15. Zobrazit vše