//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Říká se, že základy všech imperativních jazyků jsou více méně stejné. JS a jeho scoping pro var je však naprostý unikát. Ještě že ho nahradili normálně se chovajícím let.
let nenahrazuje var...
IntelliSense je nejlepší nástroj na naučení se nového jazyka.
Prosím ne
A potom dojdeš na jazyky, kde IntelliSense nefunguje nebo funguje mizerně
GitHub na mě po dvou hodinách dělá skvělý dojem. Integrace s VS je taky super.
Ok
Zkus TFS, to teprve uvidíš skvělý dojem
Tak jsem se v C# poprvé setkal s ?? operátorem. Vypadá prakticky.
Po dlouhém hledání jsem našel editor UML, jaký jsem hledal (co nejjednodušší) - Violet UML Editor
Ten pocit, když se chceš naučit nějakej supr čupr nástroj na tvorbu her, ale nakonec stejně zůstaneš u staré dobré konzole
Můj největší problém v KSP-Z je, že algoritmus funguje, ale je moc pomalý - probíhá 2 hodiny, ale čas. omezení je na hodinu
Díky KSP-Z jsem zjistil, jak snadné je vytížit procesor.
Právě se mi vypočítává výsledek do KSP-Z. Proběhne asi 1018 kroků. Pravda, šlo by to efektivněji