Facebook začne využívat cílené reklamy

Zpravodajství Software Facebook začne využívat cílené reklamy


Facebook dnes oznámil, že se chystá využít aplikace a data ze stránek, které jste prohlédli prostřednictvím sítě Facebook k zacílení reklamy. Pokud uživatelé s touto funkcí nebudou souhlasit, budou si ji muset vypnout ve svém nastavení. Algoritmus zacílení reklamy podle prohlédnutých stránek či zakoupeného zboží je již nějakou dobu na Internetu běžnou praxí (viz zpráva 5 algoritmů, které vládnou světem), Facebook jej však doposud nepoužíval.

Facebook plánuje přidat nástroj, kde uživatelé budou moci přidávat a odebírat své oblasti zájmu, podle kterých se reklamy budou vybírat. Tato funkcionalita bude spuštěna do několika týdnů pro uživatele z USA, pro uživatele z ostatních zemí snad v dalším měsíci.


 

  Aktivity (1)

Zprávu pro vás napsala Nikola Sterziková (PaNika) 12.6.2014 17:18
Avatar
Autorka se věnuje programování webových aplikací v C# a tvorbě MSSQL databází.

Miniatura
Všechny články v sekci
Zprávy ze světa softwaru

 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!