IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
vosa53
Člen
Avatar
vosa53:24.12.2014 14:16

Ahoj, dělám hru v C# a vytvořil jsem si třídu ContentLoader. Jsou v ní proměnné s texturami, fonty atd. a metoda LoadContent, která se volá jen na začátku hry a ty věci načte do proměnných. Jde mi o to jestli mám tu metodu a ty proměnné deklarovat jako statické a nebo je nechat jako instanční. Používám tu třídu celkem často a instance asi nemá smysl, ale zase se radí statiku moc nepoužívat, tak nevím.

 
Odpovědět
24.12.2014 14:16
Avatar
Odpovídá na vosa53
Lukáš Křehula:24.12.2014 14:31

Pokud ti to tak přijde jednodušší tak nevidím důvod, proč statiku nepoužít.

Editováno 24.12.2014 14:31
 
Nahoru Odpovědět
24.12.2014 14:31
Avatar
Jan Vargovský
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na vosa53
Jan Vargovský:24.12.2014 14:41

Osobně dělám podobné loadery dost často statické. Kdyby byl instanční tak bys stejně volal Smth smth = new ContentLoader()­.LoadSmth().

 
Nahoru Odpovědět
24.12.2014 14:41
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na vosa53
David Hartinger:24.12.2014 14:56

Otázka není proč statiku nepoužít, ale proč ji použít. Předpokládám, že to děláš v XNA nebo MonoGame, tam se každému objektu v konstruktoru předává instance Game, která na sobě právě obsahuje instance služeb, které chceš mezi objekty sdílet. Jinak mi content loader přijde trochu jako "God object", nebyl by lepší nějaký TextureManager a podobně?

Nahoru Odpovědět
24.12.2014 14:56
New kid back on the block with a R.I.P
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.