IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
RooBoo
Člen
Avatar
RooBoo:3.11.2013 10:51

Zdravim, chcel by som si vytvorit hru no neviem kde zacat.... hlavne by ma zaujimalo ze kde ju mam vytvorit. Je xna game studio najlepsou volbou ? Chcel by som vytvorit clovece nehnevaj sa ... Takze nemala by byt nieaka narocna len tak nieku mapu ktora by sa skladala z nieakych koliesok ktore by boli biele ... a tie kolieska na ktorych by stali panacikovia tak tie by boli farebne :D

 
Odpovědět
3.11.2013 10:51
Avatar
Odpovídá na RooBoo
Josef Kuchař - Pepa489:3.11.2013 11:03

jak dlouho programujež v c#?

Nahoru Odpovědět
3.11.2013 11:03
2x piš, jednou debuguj
Avatar
RooBoo
Člen
Avatar
RooBoo:3.11.2013 11:04

cca rok .. ucim sa ale snad z pomocou devbooku a tym co uz som sa naucil nieco by som dokazal napisat :D

 
Nahoru Odpovědět
3.11.2013 11:04
Avatar
Jenkings
Tvůrce
Avatar
Jenkings:3.11.2013 11:15

Člověče nezlob se, se dá napsat jen v samotném C#, XNA k tomu nutně nepotřebuješ...

Nahoru Odpovědět
3.11.2013 11:15
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
RooBoo
Člen
Avatar
Odpovídá na Jenkings
RooBoo:3.11.2013 11:27

To som chcel vediet :D dakujem

 
Nahoru Odpovědět
3.11.2013 11:27
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na RooBoo
David Hartinger:3.11.2013 11:27

XNA vůbec nepotřebuješ, většina her jde naprogramovat i bez něj. A myslím opravdu realtime hry, ne jen piškvorky. Jestli jsi začátečník, bude to pro tebe i lepší.

Nahoru Odpovědět
3.11.2013 11:27
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
RooBoo
Člen
Avatar
RooBoo:3.11.2013 12:56

len neviem ako zacat :D .. v prvom rade by som si asi mal spravit pozadie .. raz davnejsie som len tak si googlil nieake materiali o C# ked som este nevedel o devbooku ... a nasiel som jeden serial ako naprogramovat hudobny prehravac ... a tam pouzil MS blend ... neda sa v tom to nakreslit ?

 
Nahoru Odpovědět
3.11.2013 12:56
Avatar
Jenkings
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na RooBoo
Jenkings:3.11.2013 12:58

Udělěj si picturebox na vykreslení hrací plochy, a vedle si udělej hrací kostku.

Potom už ti jen stačí pole na ukládání pozic figurek, podle kterého pak budeš určovat pozici na herním plánu ;)

Nahoru Odpovědět
3.11.2013 12:58
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
RooBoo
Člen
Avatar
Odpovídá na Jenkings
RooBoo:3.11.2013 12:59

aha :) :)

 
Nahoru Odpovědět
3.11.2013 12:59
Avatar
Honza
Neregistrovaný
Avatar
Honza:13.11.2013 18:56

Dneska je celkem zbytečný snažit se něco dělat v xna, nebo přímo na directu, když jsou k dispozici profesionální enginy zadarmo...najdi si na facebooku komunitu s Unity3D, mám tam pár tutoriálů. V Unity se pracuje taky se C# mimochodem.

 
Nahoru Odpovědět
13.11.2013 18:56
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:13.11.2013 18:58

Tvorba enginu pomocí frameworku je velmi triviální a často mnohem efektivnější, než se učit s hotovým enginem nebo ho dokonce upravovat.

Nahoru Odpovědět
13.11.2013 18:58
New kid back on the block with a R.I.P
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 11 zpráv z 11.