Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze: Pohyb po kopci XNA (obecne, nielen v XNA)

Aktivity
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Juraj Mlich:3.5.2013 14:06

Dobrý deň. Potrebujem vyriešiť pohyb po kopci (v 2D). Ako na to? Mám priesvitný obrázok na ktorom sú priesvitné časti (to mám vyriešené Pixel for Pixel metodov) a potom tam mám kopec.

 
Odpovědět
3.5.2013 14:06
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Luboš Běhounek Satik:3.5.2013 14:13

Ty obrazky bych si prevedl do pole, do textury bych se snazil moc nesahat.
Pokud to mas per pixel, tak pri chuzi kontrolovat, jestli pixel vedle panacka je volny, pripadne jestli pixel o jeden pixel vys, nez je ten vedlejsi pixel, je volny, aby jsi mohl chodit i do kopce :)

Nahoru Odpovědět
3.5.2013 14:13
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Juraj Mlich:3.5.2013 14:14

Dobre a ešte nieajako vyriešiť otáčanie. Ako vyrátam uhol otočenia?

 
Nahoru Odpovědět
3.5.2013 14:14
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Luboš Běhounek Satik:3.5.2013 14:39

Pokud chceš spočítat úhel mezi dvěma body, tak je to třeba

Math.Atan2(bod2.x-bod1.x, bod2.y-bod1.y)
Nahoru Odpovědět
3.5.2013 14:39
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.