Vykreslování jednoduchých objektů ve WPF

C# .NET Formuláře WPF Zdrojákoviště Vykreslování jednoduchých objektů ve WPF

Unicorn College ONEbit hosting Tento obsah je dostupný zdarma v rámci projektu IT lidem. Vydávání, hosting a aktualizace umožňují jeho sponzoři.

Program do soutěže machr na algoritmy se zadáním:

Program bude kreslit na plátno (bude se jednat o formulářovou aplikaci) a to následující 3 tvary: čtverec, kruh a čáru. Program však smí používat pouze metodu k položení pixelu.

Program využívá algoritmus Bresenham na kresbu přímky a jeho upravené verze pro kružnici/elipsu. Rovnoběžník je vykreslen jako 4 přímky. Antialiasing je jen taková hračka, k realistickému má daleko. A vyplňování poch se používá buď záplava nebo u čtverce klasika s přechodem přes hranu.


Galerie

Program byl vytvořen v roce 2013.

 

Stáhnout

Staženo 217x (151.5 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#

 

 

Program pro vás napsal martinsakra
Avatar
Jak se ti líbí článek?
1 hlasů
Autor programuje v C# a Javě + dělá v Unity3D
Aktivity (1)

 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!