Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Blu-diště

HPF group (jinak známí také jako Mokrá parta) přidávají dvě želízka do ohně a pevně věříme, že se zadaří oba projekty dotáhnout do soutěživé podoby. Unikátní spojení v HPF group nám umožňuje tvořit neméně unikátní hry, které se snaží bourat zaběhnuté hranice. Baví nás dělat jen to, co předtím nebylo. Filosof vkládá do našich her otázky, Programátor je precizně pokládá a Holka se stará o to, aby jste si přitom připadali, jako že jste na místě, kde to máte rádi. Naše hry vás donutí hrát si zase jako malé dítě a přitom po vypnutí vám budou hlodat v hlavě dospělého člověka. Vytvořili jsme farmu na brouky, které chceme nasazovat do hlav lidí okolo, s cílem, aby každý měl oči doširoka otevřené a přemýšlel o světě svou vlastní hlavou. Spokojeni budeme, bude-li trvale stoupat počet otázek, které si naši hráči kladou. Zároveň s tím chceme dělat hry, které přesahují naše hráče. Ať už je to Polis, který nám pomáhá odhalovat zákonitosti odvěkého souboje mezi dobrem a zlem, či Hlubina, která je neméně významná, ale o jejích útrobách vám mnoho povídat nemůžeme (nechceme).

Tým

Tom.aash -- Praktikující psycholog, ortodoxní filosof a opinion leader.

Vodáček -- Že už dobře umíte cizí jazyk se pozná podle toho, že v něm začnete přemýšlet. Vodáček přemýšlí zásadně v C#.

Aniyah -- Má to co my postrádáme. Dívčí mysl, uměleckou ruku a v ústech slovenský jazyk.

Postup

1.2.2013 -- oficiálně odděluji projekty Polis a Blu-diště do dvou nezávislých složek

2.2.2013 -- paměti paměti kde se nám schováváš, počátek tvorby uživatelských nabídek, jak jinak než univerzálních

3.2.2013 -- znovu s Tomem objevujeme krásy minecraftu, výbušnina nám odpálila polovinu domu

4.2.2013 -- animace na scéně, recyklujeme starý kód o 106

6.2.2013 -- znovu otevírám projekt abych jej znovu zavřel, k celku chybí jen ukládání skore a změna levelů a jedno malé pekvapení

25.2.2013 -- probuzení po prodolovaném víkendu, termín není v pátek ale ve čtvrtek, musí se s tím hnout

26.2.2013 -- vstupní menu hotovo, panely a pop-up zprávy se ukazují jako skvělý tah

27.2.2013 -- kompletace grafiky, sdílíme výsledky na web

28.2.2013 ráno -- narozdíl od Polisu hotovo, čekám na poslední 4 levely od Toma

28.2.2013 večer -- poslední detaily doplněny, hra zabalena, Holkou otestováno, posíláme!

Blu-diště

Rádi bloumáte ulicemi města? Rádi se před zraky kolemjdoucích ztrácíte a zase objevujete na těch nejpodivnějších místech? Rádi se ztrácíte a zase nalézáte? Tak to se budete ve hře Blu-diště cítit jako doma. Pravidla jsou jasná. Projít bludiště za co nejkratší čas. Cestou ale nepotkáte pouze zdi, ale také zlaté hvězdy, které vám na chviličku pozastaví časomíru, ale možná také něco víc... Hra byla tvořena pomocí série článků ale obsahuje i další elementy, které prozatím nebyly hlouběji popsány. Časy ostatních hráčů, které se rozhodli zveřejnit jsou k dipozici na této stránce

Komentáře porotců

Programátorská soutěž devbookátor 2013 - Základy 3D grafiky a tvorba enginu

Hra byla vytvořena do soutěže devbookátor 2013.

  • sdraco (programátor) - 10 bodů

Z pohledu programátora vidím téměř dokonalý a hlavně vlastní 3D engine, který lze jednoduše používat, modifikovat který řeší za programátora spoustu věcí. U hry mi chybí hudba a je škoda těch nedodělaných kolizí, stejně dávám plný počet, protože jsem viděl zdroják a tohle je prostě pecka.

  • Darkness (pařan) - 5 bodů

Příjemná 3D grafika, dobře zpracovaná jednoduchá myšlenka. Design bludiští je povětšinou průměrný a neustálý restart zvuku chůze je velice nepříjemný. Věřím, že více interaktivních prvků (teleporty, tlačítka, klíče,..) by hratelnost výrazně osvěžily (pokud již nejsou implementovány v pokročilých levelech).

  • Vojta Kočí (game designer) - 4 body

Hra je sice 3D, ale není to argument... Osobně si myslím, že je nesmyslně navržená... Tužka by sice mohla působit jako osvěžující prvek, ale v kombinaci s přecitlivělým ovládáním, špatně naprogramovanou kolizí a neatraktivním prostředí to jako celek zkrátka nefunguje...

  • Míša (laik) - 7 bodů

Ve hře mi velice chybí hudba (asi hlavně díky menu jsem očekávala, že začne hrát něco ve stylu Harry Potter) a vadilo mi také zasekávání se o zeď. Naopak se mi dost líbil nápad psaní po zdech.

V příští lekci, XNA tvorba ve 3D - textury, se budeme věnovat texturám.


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2013.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 589x (19.47 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#

 

Všechny články v sekci
Základy 3D grafiky a tvorba enginu
Přeskočit článek
(nedoporučujeme)
XNA tvorba ve 3D - textury
Článek pro vás napsal vodacek
Avatar
Uživatelské hodnocení:
1 hlasů
Vodáček dělá že umí C#, naplno se již pět let angažuje v projektu ŽvB. Nyní studuje na FEI Upa informatiku, ikdyž si připadá spíš na ekonomice. Není mu také cizí PHP a SQL. Naopak cizí mu je Java a Python.
Aktivity