Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

MultiTask

Hra je napsaná pomocí XNA frameworku (C# .NET), obsahuje několik "miniher", které ale běží na obrazovce současně, v průběhu hraní se bude měnit obtížnost a jednotlivé minihry. Cílem hry je samozřejmě vydržet co nejdéle.

V týmu jsem sám, hra nebude graficky nijak převratná, hodlám zvolit spíše čistý, solidní design, protože nejsem zrovna dvakrát velkej výtvarník a na to abych přibral grafika bude práce málo. Možná do týmu přiberu nějaké betatestery ze svého okolí i na případnou pomoc s vymýšlením miniher.

Po skončení soutěže GeekWork bude hra zveřejněna včetně zdrojového kódu.

  • 28. 9. 2014: Hra je kompletně dokončená, zbývá několik málo chvil na finální testing, některé věci jsem ze hry musel vypustit, ne snad proto, že by se nestihly, ale protože jsem si špatně rozvrhl engine a třeba taková změna rozlišení měla celkem dost velkej vliv na obtížnost hry (a na zavedení virtuálního rozlišení a roztahování podle skutečného rozlišení bych čas neměl takže pokud to chcete brát takhle tak by se nestihly O:) )

Každopádně stále platí, že budu uveřejňovat zdrojový kód, třeba se na to podívá někdo, kdo se v tom vyzná (mám zvláštní smysl pro pořádek, naši tomu říkají bordel, nicméně jsem se snažil dělat poznámky aby bylo vidět co se kde děje. Je to moje první "lepší" hra v XNA a hlavně první kterou jsem dotáhl do konce aby nějak vypadala, takže je tam spousta věcí co by šla udělat jinak a lépe, ale i tak jsem se toho za ty 3 měsíce naučil spoustu a hlavně jsem zjistil, že dělat herního vývojáře není až tak jednoduchá a vždy zábavná práce jak by se mohlo někomu zdát.

Seznam naprogramovaných položek

  • Engine
  • Všechny minihry
  • Hlavní menu
  • Splash screen
  • Přechody mezi herními obrazovkami
  • Animace přechodů/střídání miniher
  • Tutoriál
  • Hudba + sound FX
  • Nastavení (nastavení zvuku, hudby...)
  • High-score system

Vývoj

Testing a mentální podpora

  • Terézia Vondráčková
  • Lucie Kádnerová

Hodnocení porotců

Hra byla vytvořena do soutěže GeekWork 2014.

Programátorská soutěž GeekWork 2014 - Zdrojákoviště C# .NET - XNA a MonoGame
  • David Čápka (9 bodů): Titulek okna "Extreme Multitask" dokonale vystihuje podstatu této hry. Určitě všichni umíte hrát hada nebo pong. Ale co takhle hrát několik takových her najednou? Jak dlouho vydržíte se svým postřehem? Minimalistické zpracování je dobře zvládnuté. Nápad neotřelý, líbí.
  • nessandy (10 bodů): Už když jsem tuto hru hrála poprvé, napadlo mě, že to je můj top. Pak jsem si říkala, že bych měla zohlednit jednoduchou grafiku, kdy oproti některým to měli tvůrci přece jen asi jednodušší. Ale v tom to právě je - udělat pecku a nadřít se u toho co nejmíň, což se zrovna tady povedlo. Samozřejmě jsem ji dosud nedohrála, zvládla jsem zatím pouze 3 úkony najednou. A vždycky jsem skončila kvůli malilinkaté nepozornosti, takže znovu, protože teď se to povede... a znovu... a znovu... a... dobře, dneska už ne, ale zítra to zkusím zase... :-D
  • Honza Bittner (10 bodů): Grafika je jednoduchá a slušivá. Hra má obrovský potenciál a opravdu mě chytla. Udržet pozornost ke kontrole několika činností je opravdu náročné.
  • Daniel Vítek (10 bodů): Parádní hra, která dokáže chytit na hodně dlouho. Možná by se hodil nějaký CUSTOM mód, kde by si hráč zvolil, jaké hry chce hrát.

Ke spuštění hry potřebujete XNA redist: http://www.microsoft.com/…details.aspx?…


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2014.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 150x (46.14 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#

 

Všechny články v sekci
Zdrojákoviště C# .NET - XNA a MonoGame
Článek pro vás napsal Ziki
Avatar
Uživatelské hodnocení:
6 hlasů
Autor studuje na Univerzitě Karlově informatiku, obor Programování a softwarové systémy.
Aktivity